n0nick Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det noen som har hørt om dette ryktet? Var innom en pc butikk, og selger anbefalte meg om å vente til januar, da blir det billigere å kjøpe bærbar for da skulle vist momsen på pcutstyr falle bort :-) Jeg håper dette stemmer....hehe Lenke til kommentar
sth Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) uten å ha lest det nye statsbudsjettet , tror jeg det er lite trolig at det momsfritak på bærbar pc der Endret 19. november 2003 av sth Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er det noen som har hørt om dette ryktet? Var innom en pc butikk, og selger anbefalte meg om å vente til januar, da blir det billigere å kjøpe bærbar for da skulle vist momsen på pcutstyr falle bort :-) Jeg håper dette stemmer....hehe Det er ingen grunn til å vente, dette er det mest latterlige ryktet jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det høres litt for usannsynlig ut for meg ass! Men det hadde vær smud dah Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dette høres ut som det rene sprøyt. Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Stemmer ikke. Du kan lese om endringene i skatter og avgifter i budsjett forslaget her: Forslag til statsbudsjett Tviler på at forliket med ap har ført til flere momsfritak... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har hørt deg jeg også, men om det skjer er en annen sak... Sikkert bare ett parti som vil ha stemmene til norske hardware-kjøpere... MEN, det hadde jo vært hyggelig! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Årets aprilspøk.... Lenke til kommentar
piff Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Det har vært oppe i stortinget, MEN om det blir noe av det er vel heller lite tvilsomt. itpro.no hadde en artikkel om det. Det skal jo gjennom histen og pisten, også må flertallet være for...så..vel..lite tvilsomt. Her er artikkelen http://itpro.no/article.php?sid=4418&mode=nested&order=0 Endret 19. november 2003 av piff Lenke til kommentar
Testo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 men prisen vil jo falle samme hva.. slik det er i dag. vent 3 månder få det til 1/2 pris.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå