Eirik554 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Hei, kjøpte meg en 360 controller for windows. Den venstre spaken knirker ganske mye, men har hørt at dette skal gå over etterhvert. Et annet problem er at den ikke går tilbake i rett stilling etter at jeg har brukt den. Dvs. den står rett, men i f. eks bilspill så vil bilen svinge litt selv om jeg ikke rører spaken.. Dette er ganske plagsomt i sensitive spill. Og det gjør så jeg ikke får noen god følelse med kontrollen og at jeg kan stole på den. Det verste er at jeg prøvde en akkurat lik kontroll for 1 år siden ca og den var helt lik... Samme problemet. Leverte den da tilbake. Skal de bare være sånn? Endret 12. februar 2016 av Eirik554 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Tror ikke det. Min venstrespak spretter ikke nødvendigvis helt tilbake til sentrum lenger, men den er eldgammel, det er en slitasjegreie. Hvis stikka faktisk står helt rett og bilen fortsatt svinger, kunne du teste dette, hvis du ikke har gjort det allerede: http://support.xbox.com/en-US/xbox-360/accessories/calibrate-controller-for-windows-pc Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har slitt mine til at de blir sånn, men da har jeg spilt ganske mye på dem og da gjerne mest fps spill f.eks. Utrolig nokk så har kontrolleren som jeg har nu klart seg ganske bra og det selv om jeg har pint den med mange timer med Trials Evolution og Trials Fusion. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Det hjalp ikke noe å kalibrere den. Når jeg svinger den ene eller andre veien og slipper opp, vil bilen fortsette om jeg ikke rører spaken og den står rett... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Veldig vanlig på 360-kontrollere. Se om det er en innstilling for dødsone (dead zone) i spillet. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Det hjalp en del, men fortsatt samme problem.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Har fire 360-kontrollere selv. Alle har mer eller mindre samme problem. En må bare lære seg å sentrere manuelt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Sikkert teit spørsmål, men hva mener du med 360-controller for windows? Men uansett, jeg hadde en XB360 for mange år siden, og konrolleren der fungerte helt fint. Da 360en tok kvelden for andre gang gadd jeg ikke levere den inn, men brukte heller kontrolleren på PCen. Det var bare å dytte kabelen inn i USB-porten, så fungerte alt helt fint. Den har nå fungert fint i over fire år uten noe som helst problem. Kjipt at du sliter med din, men det er nok kontrolleren det er noe feil med. Er det en offisiell kontroller? En del tredjeparts kontrollere er mye billigere, men til gjengjeld får du det du betaler for. Lav pris, lav kvalitet. Btw kontrolleren min er med kabel, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Sikkert teit spørsmål, men hva mener du med 360-controller for windows? Men uansett, jeg hadde en XB360 for mange år siden, og konrolleren der fungerte helt fint. Da 360en tok kvelden for andre gang gadd jeg ikke levere den inn, men brukte heller kontrolleren på PCen. Det var bare å dytte kabelen inn i USB-porten, så fungerte alt helt fint. Den har nå fungert fint i over fire år uten noe som helst problem. Kjipt at du sliter med din, men det er nok kontrolleren det er noe feil med. Er det en offisiell kontroller? En del tredjeparts kontrollere er mye billigere, men til gjengjeld får du det du betaler for. Lav pris, lav kvalitet. Btw kontrolleren min er med kabel, hvis det hjelper. Den her: https://www.komplett.no/product/595871/spill/pc-mac/tilbehoer-til-pc/xbox-360-wireless-controller-for-windows# Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Det er et normalt problem. Jævla elendig dødsone på kontrollerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå