aDirdal Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Hei! Jeg kjøpte meg en ECS-732 ( 2,5GHz, 512MB, 60GB) i sommer, og da jeg kjøpte denne så tenkte jeg at jeg skulle hovedsaklig bruke den som en spill pc. Dette har endret seg betraktelig, og det eneste jeg bruker dataen til nå, er tekstbehandling, internett og nedlasting. Dere som kjenner til ECS-732 vet at denne bråker helt sinnsykt, noe som ikke er særlig kult når det ellers er helt stille i rommet, så det jeg lurer på, er hvor mye dere tror jeg kunne ha fått for pc'en (ny= ca. 12000), og om det finnes noen STILLEGÅENDE billige bærbare, som fortsatt har litt ytelse. Ikke mer enn 15.000kr. Tar imot alle tips med stor glede mvh Anders Jeg har forresten vært inne å sett på PCmax igjen, og har funnet ut at en pc med Centrino 1,5 GHz, 60GB, 512MB koster bare rett over 13000kr. Noen som har noe informasjon om denne? Noen tester?? Vet noen om denne bråker mye? På forhånd takk!! Endret 19. november 2003 av aDirdal Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hmm... Du skriver at Du betalte ca 12 store for PC'n din, MEN når jeg leser signaturen din, står det: ECS 732, 2,53GHz, 60GB, 512 DDR RAM, 10400kr Hmm...dårlig forsøk Men hva med en enkel Centrino-PC? ASUS har en skikkelig bra PC med bra batterilevetid...men sånn i farten husker jeg ikke hva PC'n het, og hvem som importerer den. Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Bare for å ha mitt på det tørre, så mener jeg bestemt at jeg skrev "NY:ca 12000" Skal du kjøpe den NY så må du med andre ord ut med 12.000 kr. (sjekk Pcmax om du vil). Tar utgangspunkt i denne prisen hvis jeg skal selge og ikke tilbudsprisen jeg forhandla meg til. Diskusjon avslutta. Jeg vant! *grin* Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg gir meg uten å sjekke... :-) Men jeg fant ut hvor de selger ASUS bærbare... Sjekk på [url="http://www.h-odegaard.no/"]H. Ødegaard[/url] for ASUS PC'er. Men på prisene står det bare I/T...mulig man må logge inn for å se priser...Men barbara har testet et par asus maskiner. Det er bare å søke, det... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 PCmaks er konkurs, noe som gjør at garantien henger i en tynn tråd. ECS maskinen basert på centrino teknologi har en vifte som går hele tiden. Ikke så høy, men den går likevel hele tiden. Det bør du være klar over hvis du ønsker å kjøpe den... Lenke til kommentar
mono Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kjøpte en Fujitsu Siemens c1110 som jobb-bærbar til fatter'n her forrige uke. Hører ikke at den går en gang :!: trodde det var noe feil i begynnelsen før jeg la øret nedpå og lyttet godt Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dell 500m som jeg har, hører du ikke! Det hender viften starter når jeg spiller film eller spill, men selv da er den knapt hørbar. Bra maskin! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dell 500m som jeg har, hører du ikke! Det hender viften starter når jeg spiller film eller spill, men selv da er den knapt hørbar. Bra maskin! Et meget godt kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dell 500m som jeg har, hører du ikke! Det hender viften starter når jeg spiller film eller spill, men selv da er den knapt hørbar. Bra maskin! Hvilke spill kan du spille på den? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg kjøpte meg ny Thosiba for 1 mnd siden. Husker ikke typebetegnelse, men testa alle toshibaer de hadde, og ingen av de bråkte. Hørte ikke at de gikk engang. Eneste støykilden på var cdrom. Kjørte 3dmark01 og SuperPI på dem så de var under full load lenge. Lenke til kommentar
duda Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 sikkert tetris og de windows spillene som følger med. maskinen klarer jo ikke mer avanserte spill så..... Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Tundra 1555 fra Ps.data skulle være et godt valg for deg. Koster rundt 13000 kroner nå. Liten, slank, bra batteri, stille. Minus er at skjermen "kun" klarer 1024x768. Har ikke den maskinen selv, hvis du lurer. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dell 500m som jeg har, hører du ikke! Det hender viften starter når jeg spiller film eller spill, men selv da er den knapt hørbar. Bra maskin! Hvilke spill kan du spille på den? Ikke de nyeste nei, men hva så? Det er en fordel å lese hva han skal bruke pcen til: "Jeg kjøpte meg en ECS-732 ( 2,5GHz, 512MB, 60GB) i sommer, og da jeg kjøpte denne så tenkte jeg at jeg skulle hovedsaklig bruke den som en spill pc. Dette har endret seg betraktelig, og det eneste jeg bruker dataen til nå, er tekstbehandling, internett og nedlasting ." Lenke til kommentar
shagrat Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har en whitebox CL50, Centrino 1.5Ghz, 512MB RAM, 60GB HD +++ Vil mene at denne passer utmerket til deg og ditt bruk. Jeg har forresten lagt min ut for salg (Bruktmarkedet på HW.no), så hvis du ikke vil ha en spell ny maskin, så er min til salgs for 12.500 (3mnd gammel). Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 HVOR stille er Tundra 1555?? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Dell 500m som jeg har, hører du ikke! Det hender viften starter når jeg spiller film eller spill, men selv da er den knapt hørbar. Bra maskin! Hvilke spill kan du spille på den? LOL Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Må vite hvor my tundraen virker, da jeg ikke ønsker å få abstinenser når jeg skriver oppgaver m.m. Veit at det går an å "venne" seg til lyden av viftesus, men det funker ikke med meg. Ønsker heller ikke å bli uglesett blandt medstudenter hvis jeg drar den med på lesesalen en dag.. Er det andre tips om dataer som har det meste, som bråker lite og likevel klarer å kjøre noen 3D spill? Må ha de vanligste utgangene da jeg er en typisk gadget-fyr som prøver ut det meste av utstyr. 500m virker å være bra, men mangler firewire.. Maks 15 laken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå