Luke1342 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Hei alle sammen, vet ikke om dette er riktig plass å poste dette, så mods bare flytt dette om det er galt. Så, var å handla litt idag og tokk med meg en ChromeCast 2, som er en liten HDMI ting som du kan sette på en tv og streame fra mobilen/ipad/pc osv. Så, etter mye banning og knurring fikk jeg det opp. Men grunnen til at jeg kjøpte det var fordi jeg vil streame serier jeg "ikke har lasta ned" men har film filene på PCen. Kan mirrowe skjermen og spille av i VLC, men da ser det ut som filmen har 25FPS Youtube og Chrome går 100% fint, så jeg kan evt dra en film over i chrome og spille av der. Så problemet er hvordan kan jeg evt spille av flere epesoder av Game of thrones slik at neste epesode starter etter hverandre i Chrome? Takk for hjelp. Cheers Endret 12. februar 2016 av Luke1342 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hei alle sammen, vet ikke om dette er riktig plass å poste dette, så mods bare flytt dette om det er galt. Så, var å handla litt idag og tokk med meg en ChromeCast 2, som er en liten HDMI ting som du kan sette på en tv og streame fra mobilen/ipad/pc osv. Så, etter mye banning og knurring fikk jeg det opp. Men grunnen til at jeg kjøpte det var fordi jeg vil streame serier jeg "ikke har lasta ned" men har film filene på PCen. Kan mirrowe skjermen og spille av i VLC, men da ser det ut som filmen har 25FPS Youtube og Chrome går 100% fint, så jeg kan evt dra en film over i chrome og spille av der. Så problemet er hvordan kan jeg evt spille av flere epesoder av Game of thrones slik at neste epesode starter etter hverandre i Chrome? Takk for hjelp. Cheers Plex eller Allcast. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg bruker Videostream https://chrome.google.com/webstore/detail/videostream-for-google-ch/cnciopoikihiagdjbjpnocolokfelagl 1 Lenke til kommentar
Luke1342 Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg bruker Videostream https://chrome.google.com/webstore/detail/videostream-for-google-ch/cnciopoikihiagdjbjpnocolokfelagl Takk, men den vil ikke lage spilleliste, må jeg betale for noe der ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Min stemme går til Plex. Fungerer ihvertfall strålende her. Lenke til kommentar
Luke1342 Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Min stemme går til Plex. Fungerer ihvertfall strålende her. Takk Testa VideoStreamer, men det virka litt tullete, ihvertfall for meg, skal teste Plex nå Lenke til kommentar
Luke1342 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Woho.. Plex funka perfekt. Er kult å kunne browse pcen fra mobilen og bare hive de opp på tven. Virker som et kjempe bra program, og har ikke hatt noe problemer med det, var bare litt knotete i starten, men det gikk fort over. 10 av 10 program Endret 15. februar 2016 av Luke1342 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå