Gå til innhold

[Løst] Google ChromeCast 2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, vet ikke om dette er riktig plass å poste dette, så mods bare flytt dette om det er galt.

Så, var å handla litt idag og tokk med meg en ChromeCast 2, som er en liten HDMI ting som du kan sette på en tv og streame fra mobilen/ipad/pc osv. 

Så, etter mye banning og knurring fikk jeg det opp.

Men grunnen til at jeg kjøpte det var fordi jeg vil streame serier jeg "ikke har lasta ned" men har film filene på PCen.  :rofl:

Kan mirrowe skjermen og spille av i VLC, men da ser det ut som filmen har 25FPS

Youtube og Chrome går 100% fint, så jeg kan evt dra en film over i chrome og spille av der.

Så problemet er hvordan kan jeg evt spille av flere epesoder av Game of thrones slik at neste epesode starter etter hverandre i Chrome?

Takk for hjelp.  :hmm:

Cheers :)

Endret av Luke1342
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen, vet ikke om dette er riktig plass å poste dette, så mods bare flytt dette om det er galt.

Så, var å handla litt idag og tokk med meg en ChromeCast 2, som er en liten HDMI ting som du kan sette på en tv og streame fra mobilen/ipad/pc osv. 

Så, etter mye banning og knurring fikk jeg det opp.

Men grunnen til at jeg kjøpte det var fordi jeg vil streame serier jeg "ikke har lasta ned" men har film filene på PCen.  :rofl:

Kan mirrowe skjermen og spille av i VLC, men da ser det ut som filmen har 25FPS

Youtube og Chrome går 100% fint, så jeg kan evt dra en film over i chrome og spille av der.

Så problemet er hvordan kan jeg evt spille av flere epesoder av Game of thrones slik at neste epesode starter etter hverandre i Chrome?

Takk for hjelp.  :hmm:

Cheers :)

Plex eller Allcast.

Lenke til kommentar

Woho.. Plex funka perfekt. Er kult å kunne browse pcen fra mobilen og bare hive de opp på tven. Virker som et kjempe bra program, og har ikke hatt noe problemer med det, var bare litt knotete i starten, men det gikk fort over. 10 av 10 program :D

Endret av Luke1342
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...