Gå til innhold

Thorgrim Bredesen og Frieord.no

Anbefalte innlegg

Det var du som påsto at det var beføling av kjønnsorgan? - Og her gikk du altså rett i fella igjen. - Hvor har du det fra at det er innvandrer/asylsøkere som har gjort dette? Jeg sier ikke at det ikke kan være det, men det vet vi faktisk ikke. - Til din informasjon så kan jeg informere deg om at ting som jeg beskrev som kan ha skjedd er noe "etnisk norske gutter" har drevet med i svømmingen opp igjennom årene, men at det nok kun de siste årene har blitt vanlig å rapportere slike ting som mulige overgrep.

- Ser du ikke at det er nettopp dette som er problemet, at artikkelforfatteren insinuerer ting som vi ikke vet noe om, og at andre som deg henger seg på og støtter opp om en rasistisk retorikk og dermed er helt på ville veier?

Hadde du sagt det der for noen år siden så kunne det kansje vært en mulighet, men sånn media er i dag så ville vi nok ha hørt det hadde det vært etniske norske som stod bak. :wee: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imponerende hvordan enkelte på høyresiden roper om at "norsk media" er ren propaganda som ikke forteller hele sannheten, og så vender man seg mot Frieord.no. Kan ikke kalles noe annet enn ren ironi.

Dette er vel blitt påvist så mange ganger at mesteparten av media støtter den politiske venstreside, 30 år med hakking på Carl.I Hagen vitner om det..

Men det føyer vel seg inn i rekken her med to moderatorer som tydelig flagger sitt politiske ståsted på venstre siden, kan det være ok ?? Komfortabel med det ??

• Liker 6
Lenke til kommentar

Det ser ut som du har litt problemer med å forstå hva Quote sitt poeng var. Han skriver ingenting om hvorvidt media generelt er venstrevridd eller ikke, han skriver at det er ironisk at enkelte både klager over at "mainstream" media har en agenda, og i tillegg skryter av Frieord. Fordi Frieord åpenbart også har en agenda.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det ser ut som du har litt problemer med å forstå hva Quote sitt poeng var. Han skriver ingenting om hvorvidt media generelt er venstrevridd eller ikke, han skriver at det er ironisk at enkelte både klager over at "mainstream" media har en agenda, og i tillegg skryter av Frieord. Fordi Frieord åpenbart også har en agenda.

Nei, misforstår ingenting...les hva Quote skriver...

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg leser og leser, uten at jeg ser hva du sikter til. Jeg sier ingenting om media er venstrevridd eller ikke, og jeg proklamerer heller ikke mitt politiske ståsted. For alt du vet kan jeg på fritiden min paradere rundt i SS-uniform, med Vigrid sin hjemmeside som startside.

Det handler om å være observant på hva man leser, uavhengig av eget politisk ståsted. Noen vil kalle denne egenskapen selvinnsikt. Frieord.no en like god objektiv nyhetskilde som Nyhetsspeilet er en side for gode og faktabaserte vitenskapsartikler. Poeng tatt?

Lenke til kommentar

Nå ser ikke jeg hva frieord.no egentlig tilfører av nyheter, 70 % prosent av hans artikler er "klipp og lim" journalistkk som han henter fra mainstream media som VG, NRK og som så blir krydret med Bredesen`s nasjonalistiske krydderblanding.

Er det ikke det resten av media driver med også da? Det er ekstremt lite orginalt nyhetsstoff i mainstream media her i landet. Alt er stort sett klippet og limt fra andre som NTB, utenlandske media, ol. Iblandet en og annen egenlaget sos-rasisme artikkel en gang i blant i dagbladet eller et "trolljegerene" innslag i VG.

Jeg vil tippe at rundt 80% av det du får servert i VG, Dagbladet og Aftenposten er mer eller mindre klipp og lim artikler fra andre medier.

Endret av flesvik
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå ser ikke jeg hva frieord.no egentlig tilfører av nyheter, 70 % prosent av hans artikler er "klipp og lim" journalistkk som han henter fra mainstream media som VG, NRK og som så blir krydret med Bredesen`s nasjonalistiske krydderblanding.

Er det ikke det resten av media driver med også da? Det er ekstremt lite orginalt nyhetsstoff i mainstream media her i landet. Alt er stort sett klippet og limt fra andre som NTB, utenlandske media, ol. Iblandet en og annen egenlaget sos-rasisme artikkel en gang i blant i dagbladet eller et "trolljegerene" innslag i VG.

Jeg vil tippe at rundt 80% av det du får servert i VG, Dagbladet og Aftenposten er mer eller mindre klipp og lim artikler fra andre medier.

Akkurat..du tipper..

Les i de norske avisene/nettavisene som frieord.no bruker som kilder ang.saker i norge. Da vil du se at det som regel er oppgitt navn på en journalist, og du vil også se at det stilles spørsmål av journalisten,  til f.eks politi og andre som er involvert i sakene. Jeg leser grundig gjennom sakene og konkluderer ut fra det.

Jeg tipper ikke.. gå inn på sakene frieord.no gjengir fra andre norske nettaviser og sjekk hva som står av opplysninger i orginalreportasjen før du påstår at "Det er ekstremt lite orginalt nyhetsstoff i mainstream media"

Når det gjelder saker fra utlandet så sier det seg selv at norsk media er alt for liten til og kunne ha journalister overalt, da henter de nyheter fra nyhetsbyråer og utenlandsk media.

Endret av Fritto
Lenke til kommentar

Imponerende hvordan enkelte på høyresiden roper om at "norsk media" er ren propaganda som ikke forteller hele sannheten, og så vender man seg mot Frieord.no. Kan ikke kalles noe annet enn ren ironi.

Denne uttalelsen kommer fra en på den politiske venstreside, etter som angrepet er rettet mot høyresiden, mer komplisert en det er det ikke...men vil en ikke forstå, så vil en ikke...noen som snakket om troll her ????

• Liker 5
Lenke til kommentar

Angrepet er rettet mot personer som åpenbart har problemer med kildekritikk og dets objektivitet. Høyreside så vel som venstreside. Jeg oppdager din trang til å sette meg i bås med stråmannsargumentasjon, og lar det stå med det.

Du har rett i en ting ihvertfall. Vil man ikke forstå, så vil man ikke forstå. Da er det tydeligvis enklere å forsøke å bortforklare andres poeng med å kalle dem for venstreorienterte troll. Takk for demonstrasjonen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Angrepet er rettet mot personer som åpenbart har problemer med kildekritikk og dets objektivitet. Høyreside så vel som venstreside. Jeg oppdager din trang til å sette meg i bås med stråmannsargumentasjon, og lar det stå med det.

Du har rett i en ting ihvertfall. Vil man ikke forstå, så vil man ikke forstå. Da er det tydeligvis enklere å forsøke å bortforklare andres poeng med å kalle dem for venstreorienterte troll. Takk for demonstrasjonen.

En annen sak, hvordan hadde du reagert om du kom på en fotballkamp, der både dommeren og linjemannen heiet på det ene laget, og samtidig dømte kampen....

Eller en straffe rettsak, der dommeren var offeret...

eller.........

Ringer det en bjelle ???

• Liker 5
Lenke til kommentar

En annen sak, hvordan hadde du reagert om du kom på en fotballkamp, der både dommeren og linjemannen heiet på det ene laget, og samtidig dømte kampen....

Eller en straffe rettsak, der dommeren var offeret...

eller.........

Ringer det en bjelle ???

De er jo fornøyd med at det er slik, så ikke forvent forandring fra de.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Se meg heller på som en som observerer at det ene fotballaget roper på hands når de selv springer rundt med ballen i hendene. Man må virkelig føle seg truffet hvis man mener at jeg heier på det ene laget eller det andre når jeg poengterer dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Se meg heller på som en som observerer at det ene fotballaget roper på hands når de selv springer rundt med ballen i hendene. Man må virkelig føle seg truffet hvis man mener at jeg heier på det ene laget eller det andre når jeg poengterer dette.

Ser deg heller som en observatør som fordømmer det fotballaget som bare roper på hands mens det andre laget springer rundt med ballen i hendene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vesten lar seg aldri tukte, eller ned kjempe, det viser historien..

Men folk må våkne, å lære seg å se sammenhengene..

Våres problemer i dag bunner i at vi lar et venstrevridd pakk sitte rundt i viktige samfunns posisjoner, og truer oss med rasisme kortet i alle sammenhenger.

Som Listhaug sier, et godhets tyranni, eller hykleri som jeg vil kalle det...

Dette sosialist pakket er i ferd med å miste grepet.. folk kjøper ikke lenger løgnene til venstresiden...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...