Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Protip: Samsung sine smart-produkter med nettleser bruker motoren WebKitEFL, og den får aldri sikkerhetsoppdateringer. https://blogs.gnome.org/mcatanzaro/2016/02/01/on-webkit-security-updates/ Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 En slik luke kan være kjekk når man har flere i husstanden som gjerne skulle ha fått vasket noe. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg, eller fruen, setter på en maskin uten å spørre den andre om noe skulle vært med i vasken..... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Protip: Samsung sine smart-produkter med nettleser bruker motoren WebKitEFL, og den får aldri sikkerhetsoppdateringer. https://blogs.gnome.org/mcatanzaro/2016/02/01/on-webkit-security-updates/ Der ligger mine forventninger til hele IoT. Den nye IoT-verden er bygget opp rundt tradisjonell tenking rundt "designe, bygge, markedsføre, selge, begynn på nytt med neste års produkt". Nesten hele produktets levetid vil være etter leverandøren anser seg som ferdig med sin del. Det fungerer bare inntil man kobler det til internett. Endret 12. februar 2016 av tommyb 1 Lenke til kommentar
Tonarheim Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 På min Siemens iq300 er det berre å trykke på pause, og så kjem det opp "Yes" eller "No" på displayet avhengig om døra låsast opp eller ikkje (kjem an på vannstand), men eg opplev særs sjeldan at det ikkje går an. 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Dette har en reell nytte for samtlige jeg kjenner inkl. meg selv. Irriterende å finne 1 enkelt sokk etter maskinen er satt på. Vasker du ikke klær selv eller? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Dette har en reell nytte for samtlige jeg kjenner inkl. meg selv. Irriterende å finne 1 enkelt sokk etter maskinen er satt på. Vasker du ikke klær selv eller? Det er jo som alt nevnt flere ganger bare å trykke på pause på maskinen, åpne døren og legge i. Dette har jeg kunne gjøre på alle mine vaskemaskiner. Du vasker gjerne ikke klær selv siden du ikke har oppdaget denne muligheten selv enda. Endret 12. februar 2016 av PhilosopherSe7en Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Det er ikke mulig på min Whirpool fra 2010. Hvis du har satt i gang et program, så får du ikke åpnet døren før programmet er ferdig, selv om du stopper programmet etter får sekunder. Maskinen har ikke en pause knapp. Endret 12. februar 2016 av Uderzo Lenke til kommentar
Midgarsormen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Rød sokk i hvitevasken.... Djevelungen i meg som kom frem et lite øyeblikk... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Tydeligvis avhengig av merke da. Har gått fint på Bosch, Siemens og en billigmaskin jeg hadde tidligere. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det er ikke mulig på min Whirpool fra 2010. Hvis du har satt i gang et program, så får du ikke åpnet døren før programmet er ferdig, selv om du stopper programmet etter får sekunder. Maskinen har ikke en pause knapp. Knappen du bruker for å starte programmet med er pauseknappen. Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noenDette har en reell nytte for samtlige jeg kjenner inkl. meg selv. Irriterende å finne 1 enkelt sokk etter maskinen er satt på. Vasker du ikke klær selv eller? Det er jo som alt nevnt flere ganger bare å trykke på pause på maskinen, åpne døren og legge i. Dette har jeg kunne gjøre på alle mine vaskemaskiner. Du vasker gjerne ikke klær selv siden du ikke har oppdaget denne muligheten selv enda. Ja, dette går på de aller fleste vaskemaskiner, men som det ble nevnt i artikkelen innebærer dette at maskinen tømmes for vann. Altså blir det økt kostnad for å varme opp vann på nytt. Poenget med denne funksjonen er at du kan spare deg for denne kostnaden ved å kjøpe en dyrere maskin med enda et element som kan gå i stykker. Ser du ikke hvor stort fremskritt dette er? Jeg skal innrømme at personlig er ikke dette et stort problem, men folk er forskjellige. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Ser du ikke hvor stort fremskritt dette er? Nei. Lenke til kommentar
Winbuntu Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Denne funksjonen hadde vært mye bedre på oppvaskmaskina... Du kan fint åpne oppvaskemaskinen når som helst i vaskeprogrammet. Men liker ikke denne funksjonen på nye maskiner. Slike luker gir bare mer søppel Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvorfor har ingen tenkt på dette før? SNIKTITT: Denne funksjonen er like enkel som den er genial Vet artikkelforfatteren ingenting om hvitevarer eller er påstanden laget av Samsung? Luka i seg selv er ny, men en løsning for å legge i mer vask underveis er svært langt fra ny. Det var standard på gamle halvautomater som AEG Turnamat. På toppmatede maskiner går det greit å legge i mer. Asko begynte med maskiner med frontilegg som kunne etterfylles med vask for snart 20 år siden. I dag er det, som flere har bemerket, mulig å gjøre dette på mange maskiner fra de tyske merkene.Man kan pause maskinen for å legge i mer tøy. Det fine med disse løsningene er at maskinen kun lar deg gjøre dette en viss tid etter start (for å sikre et godt vaskeresulat) og hvis temperaturen ikke er for høy (sikkerhet). På løsningen til Samsung, er det noen styring/lås på luken? Hvis det ikke er det, er det en dårlig løsning. Hvis man kan putte inn noe som er veldig skittent for sent i vaskeprosessen så vil/kan det gjøre at hele vasken ikke blir skikkelig ren. Da blir dette en skikkelig dårlig løsning. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det er ikke mulig på min Whirpool fra 2010. Hvis du har satt i gang et program, så får du ikke åpnet døren før programmet er ferdig, selv om du stopper programmet etter får sekunder. Maskinen har ikke en pause knapp. Knappen du bruker for å starte programmet med er pauseknappen. Selv om din maskin har det, så er det er langt fra alle maskiner som kan pauses. Dette varierer etter modell/type. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Det er ikke mulig på min Whirpool fra 2010. Hvis du har satt i gang et program, så får du ikke åpnet døren før programmet er ferdig, selv om du stopper programmet etter får sekunder. Maskinen har ikke en pause knapp. Knappen du bruker for å starte programmet med er pauseknappen. Nope, ikke hos meg. Programmet stopper riktig nok, men døra er lukket til programmet er ferdig Endret 12. februar 2016 av Uderzo Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 At døra er lukket stemmer nok, men du har en pauseknapp. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det er riktig, men den har ikke den funksjonen at det er mulig å legge flere plagg inn i maskinen, det var det som var poenget mitt Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Fantastisk å kunne uttale seg på vegne av alle! kan ikke annet enn å le av slike påstander! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg