OHJohansen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvorfor har ingen tenkt på dette før?SNIKTITT: Denne funksjonen er like enkel som den er genial Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har de en åpen kommunikasjonplattform? Så man kan få og sende info utenom denne appen? AtW 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noenJeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt bruk for dette. Når det gjelder IoT-delen er jeg mer skeptisk. Fylle huset mitt med diverse nett-kapable dingser fra produsenter som har liten erfaring med IT-sikkerhet? Nei takk. Jeg regner ikke med Samsungs vaskemaskinavdeling har den beste kompetansen på dette området. 7 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hørt om toppmatet vaskemaskin? Og om de bare lar meg stille inn bruk av NOK VANN, så ikke klærne har vaskemiddelrester, så trumfer det alle andre funksjoner. 1 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har de en åpen kommunikasjonplattform? Så man kan få og sende info utenom denne appen? AtW Hei! Ole Henrik (journalisten) er fortsatt i Monaco så han kunne ikke svare deg selv, men jeg skulle hilse og si at han sjekker dette med Samsung ASAP! - Niklas 1 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Denne funksjonen hadde vært mye bedre på oppvaskmaskina... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Planned obsolescence. Den luka kommer til å knekke av om fem og et halvt år. Lenke til kommentar
Raatuter Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Da har du ikke vasket klær før. 2 Lenke til kommentar
Syter Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Da har du ikke vasket klær før. Mora/kjæresten kommer til å ha bruk for det, er det det du sier? Shots fired =) 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Planned obsolescence. Den luka kommer til å knekke av om fem og et halvt år. Nope, det ville jo bare berørt noen få som insisterer på å bruke den. Det er pakninga rundt luka som er spesifisert til å holde i fem og et halvt år. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Da har du ikke vasket klær før. Det er vel heller de som ikke har vasket klær før som ikke klarer å få med alt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvis du finner en sokk etter å ha startet maskinen, så legg den i skittentøyskurven. Den kan vente til neste vask. Ei slik luke høres som sagt ikke holdbar ut. Lenke til kommentar
Just_in_case_666 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Fantastisk å kunne uttale seg på vegne av alle! kan ikke annet enn å le av slike påstander! 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen Da har du ikke vasket klær før. Det er vel heller de som ikke har vasket klær før som ikke klarer å få med alt. Tror ikke du forstår helt. Dette er noe man har i STEDET for at moren din spør deg om du har fått med alt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg vasker klærne mine selv, og det er uhyre skjelden at jeg ikke får med alt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg bruker skittentøyskurver, ja det er flertall da jeg sorterer før vask og når de nærmer seg fulle så setter jeg på maskin De som trenger dette, trenger kanskje heller litt orden/system 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har Samsung patentert det, eller vil det dukke opp egne erstatt-meg-dører til andre merker? Eller vil vi snart se at alle maskiner uansett merke kommer med det? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dette har aldri vært noe problem på mine maskiner. Om en ser at noe er glemt å ta i er det jo bare å stoppe maskinen, åpne døren og legge i det som mangler. Er en kommet så langt i programmet at maskinen er låst for dette så er en sannsynligvis kommet så langt at klær en legger i ekstra ikke vil bli tilstrekkelig ren da de ikke får en hel vaskesyklus. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noenJeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt bruk for dette. Når det gjelder IoT-delen er jeg mer skeptisk. Fylle huset mitt med diverse nett-kapable dingser fra produsenter som har liten erfaring med IT-sikkerhet? Nei takk. Jeg regner ikke med Samsungs vaskemaskinavdeling har den beste kompetansen på dette området. En av verdens desidert største selskaper har ikke erfaring med sikkerhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg