merterje Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har nevnt før her inne at jeg har gått over fra å bruke Firefox nettleser til Chrome. Det var en del startproblemer bl. a. at Chrome svarer ikke ... altså at den låser seg. Jeg fant noen måter jeg kunne løse problemet, men først foretok jeg et par-tre ting. Jeg kjørte antivirus- og spionprogram. Samt kjøring av maskinvarersøk i Lenovo Solution Center. Til slutt gikk jeg inn på innstillinger i Chrome og under personvern slettet jeg nettleserdata (jeg brukte bare det som var avkrysset i standard - 8 stk.). Igrunn visste jeg lite om hvorfor jeg slettet nettleserdata, men håpte på at det ikke gjorde skade ihvertfall. Etter jeg gjorte alt dette, så ser det nå ut til at Chrome ikke låser seg mer. Men jeg har ingen aning hvorfor da ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Du sier at du har kjørt antivirus og spionprogram , har du vært plaget med annonser som har dukket opp og andre ting på pcen din? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Har aldri vært plaget av annonser som dukker opp på PCn, Jeg har Adblock utvidelse som blokkerer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå