Redaksjonen. Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 En plass i køen koster deg 8500 kroner.Tesla Model 3 kommer ikke i dyr eksklusiv utgave Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Tallet for Mercedes-Benz S-Class i 2014 er betydelig høyere enn 2013, så det farger dette bildet ganske mye. Se på dette: http://www.statista.com/statistics/287753/large-luxury-vehicles-sales-by-make-in-the-united-states/ Sammenlignet med 2013-tallene virker det som både MB og Tesla har svært gode dager nå. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Gleder meg til å se Model 3. Først da vil jeg avgjøre om jeg legger inn en reservasjon. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Gleder meg til å se Model 3. Først da vil jeg avgjøre om jeg legger inn en reservasjon. Blir litt vel optimistisk å betale 10k for å reservere noe man ikke har sett, ja Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Gleder meg til å se Model 3. Først da vil jeg avgjøre om jeg legger inn en reservasjon. Blir litt vel optimistisk å betale 10k for å reservere noe man ikke har sett, ja For deretter å vente over 2 år før man får se den og vite endelig pris. Lenke til kommentar
Fallin Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Kom igjen TU... Elon Musk kommenterte videre samtidig på twitter at forhåndsbestillingen kommer til å være global: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå