Kurt Lekanger Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Elmedia Player spiller nær sagt alt – og den lar deg lagre videoer fra YouTube og andre tjenester til Mac-en din.TEST: Elmedia Player for Mac OS X Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dette så jo bra ut Men har dere testet hvor batterivennlig den er i forhold til vlc og quicktime? 2 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Dette så jo bra ut Men har dere testet hvor batterivennlig den er i forhold til vlc og quicktime? Hei - vi har ikke testet batteribruk. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Finner igrunn det jeg trenger i VLC, liker f.eks godt at VLC kan sett en offset timer til subtitles som er ute av sync med bare et tasteklikk, og dette gjelder også hvis lyden er ute av sync..par klikk senere så kan du se filmen i sync 3 Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Chromecaststøtte? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Dette så jo bra ut Men har dere testet hvor batterivennlig den er i forhold til vlc og quicktime? Hei - vi har ikke testet batteribruk. Synd, siden det er en av de tingene som kunne fått meg til å vurdere noe annet enn VLC på mac'en. Ellers, en fin test. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Dette så jo bra ut Men har dere testet hvor batterivennlig den er i forhold til vlc og quicktime? Hei - vi har ikke testet batteribruk. Synd, siden det er en av de tingene som kunne fått meg til å vurdere noe annet enn VLC på mac'en. Ellers, en fin test. Kan vell ikke bli verre enn vlc? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 great. enda en lett måte å piratkopiere filmer på. Fint at dere anbefaler slike verktøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå