TST Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Vårt virtuelle landslag slo både Ungarn og regjerende mestre i gruppespillet.E-SPORT: Norge er EM-sluttspillet likevel Lenke til kommentar
Sickmau5 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Fett ! Nordmenn er generelt gode i Fifa.Best i norden ihvertfall. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Ett sted må jo vi være gode i fotball også, i virkeligheten er vi søppel, vi er egentlig verre en søppel. Endret 13. februar 2016 av meg0709 Lenke til kommentar
JorgyZ Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Wtf is this artikkel Xd Lenke til kommentar
Duxortus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Pro Clubs er ganske undervurdert greie, og har knapt blitt oppdatert av EA siden jeg først begynte i FIFA10. For eksempel er vanlige drop-in games tilnærmet umulig å spille, da nesten alle kamper har en eller flere som troller, og det er kjempeenkelt å ødelegge kampen for alle, og ingen systemer for å fjerne de fra kamper. Men det er ingen i FIFA som er så givende som å spille med venner, få samspillet til å sitte og jobbe som et lag. Gøy å se en artikkel om dette! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå