Skyttt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei! All den tid jeg har spilt Morrowind, har jeg hatt tilstrekkelig med lockpicks. Men nå har jeg klart å bruke opp alle sammen, og trenger sårt en i et oppdrag for Imperial Legion. Problemet er at jeg ikke klarer å finne en eneste liten pick! Har søkt gjennom flere byer og vært innom alle tradere og lignende....ingen lockpick! :grine: Vær så snill å hjelp meg med dette før jeg blir riv ruskende gal! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er da bare å stikke på et THIEVES GUILD. Alltid noen som har lockpicks der. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Et bedre tips er å lete etter en spell som kan åpne låser. Jeg fant en som het "Ondusi unhinging" eller noe i den stil. Brukte nesten ikke lockpicks i det hele tatt gjennom hele spillet, kun i de tilfellene hvor spellen ikke var kraftig nok. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Er da bare å stikke på et THIEVES GUILD. Alltid noen som har lockpicks der. Har vært der....ingen som hadde....kjemperart... Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Merkelig... Du får bruke spells eller scrolls da. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Æsj, det var rart! Kan aldri huske å ha hatt samme problemet. Lenge siden jeg har spilt Morrowind også... Men er det ikke Thieves Guild i flere byer? Sjekket i Balmora, for eksempel? Har egentlig aldri spilt tyv, jeg. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Har sjekka i Balmora ja....ingen lockpick der. Merkelig altså! Jeg er ikke tyv, skal bare åpne en kiste med noe bevis for Imperial Legion..... Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Gå inn på barer og vertshus og spør folk der, ikke bare barkeeperen men også gjestene, det er nesten altid noen som har. Eller undersjøk noen huler, de folka du dreper der har ofte lockpics. du kan også kjøpe et spell med open 50, dette er ganske enkelt å kaste hvis ikke magien er helt i bunnen. Husk også prober, selv hater jeg kister som bare har felle ikke lås, men her kan du også bruke telekinese. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Gå inn på barer og vertshus og spør folk der, ikke bare barkeeperen men også gjestene, det er nesten altid noen som har.Eller undersjøk noen huler, de folka du dreper der har ofte lockpics. du kan også kjøpe et spell med open 50, dette er ganske enkelt å kaste hvis ikke magien er helt i bunnen. Husk også prober, selv hater jeg kister som bare har felle ikke lås, men her kan du også bruke telekinese. Går det an å spørre folk om de har uten å prøve å stjele fra dem? Da blir jeg bare angrepet... Noen tips om hvem som har spells med open 50 eller no? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 på ene, theifs quest'n så får du en tøff nøkkel som skal vist takle nesten alt. bli en tyv, det kan du bli ved å joine tyvene i ene pub'n i baltimore. etter rundt 15 til 20 oppdrag så får du nøkkelen, tar tid, men er verd det. MR_T Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 (endret) på ene, theifs quest'n så får du en tøff nøkkel som skal vist takle nesten alt. bli en tyv, det kan du bli ved å joine tyvene i ene pub'n i baltimore. etter rundt 15 til 20 oppdrag så får du nøkkelen, tar tid, men er verd det. MR_T Balmora mener du? Blir ikke Imperial Legion-folka litt gretne hvis jeg joiner thiefs guild da? Tenkte jeg skulle bli ferdig med Imperial Legion og så ta Thiefs Guild... Og denne nøkkelen: Holder den uendelig eller blir den "brukt opp" etter hvert? Endret 19. november 2003 av Skyttt Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du kan kjøpe scrolls med Ekash Lock Splitter i Wolverine Hall Mage's Guild. Har Open 100. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Du kan kjøpe scrolls med Ekash Lock Splitter i Wolverine Hall Mage's Guild. Har Open 100. Og i hvilken by ligger dette? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Wolverin Hall ligger i Sadrith Mora, dra til et Mages Guild dra derfra direkte til Wolverine Hall ved å bruke deres "reisebyrå" Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Wolverin Hall ligger i Sadrith Mora, dra til et Mages Guild dra derfra direkte til Wolverine Hall ved å bruke deres "reisebyrå" Jess, det skal jeg gjøre. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå