Fotoskrulla Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nils Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nydelig komposisjon, nesten det beste med bildet, selv om katten også har et fint uttrykk. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hei, Helene. Koselig bilde av en katt som ser både velpleid og fornøyd ut, - kanskje den liker å være vinduspynt ? M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Nydelig komposisjon, nesten det beste med bildet, selv om katten også har et fint uttrykk. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Det ble noen takninger kan du si, før jeg ble fornøyd ☺Vanskelig å ta bilder av dyr, de beveger seg jo hele tiden! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Hei, Helene. Koselig bilde av en katt som ser både velpleid og fornøyd ut, - kanskje den liker å være vinduspynt ? M v h Albert. Tusen takk Albert! Han er ikke glad for å være forran kamera, vil helst bare gni seg inn til linsa. Men han sitter ofte slik i vinduskarmen og følger med hva som skjer ute…..som i nesten ingenting.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Helt Nils....Ella falt pladask....:-) Ser ut som en kledelig beskjeden kar, og hvis jeg skal gifte bort Ella (katten vår altså...) så er det en slik kar jeg ser etter....mot en passende medgift selvfølgelig! Fin fangst. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Den fødte modell og det vet den. Herlig bilde 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Flott bilde av en cool cat . Katten med sin softe profil og positur , planten med sin skarpe. Flott komp ,lys og kontraster . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Så 'nusselig' modell i et fint bilde likte det i s/h. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Nydelig bilde av pusen i fint format! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Helt Nils....Ella falt pladask....:-) Ser ut som en kledelig beskjeden kar, og hvis jeg skal gifte bort Ella (katten vår altså...) så er det en slik kar jeg ser etter....mot en passende medgift selvfølgelig! Fin fangst. Hehe! Ja dette er en flott og elegant rødhåra kar, så jeg skjønner at ho ble betatt! Ho får sende et bilde tilbake så Nils får sjekka henne ut, det må jo være tosidig kjærlighet vet du! ...jeg lurer litt på hva denne medgifta skal være for noe... For å være ærlig så bor han enda hjemme hos mor, ho prøver stadig å kaste ham ut, men han synes visst det er bekvemt å bo slik.. Ella og Nils klinger jo fint da! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Den fødte modell og det vet den. Herlig bilde Flott bilde av en cool cat . Katten med sin softe profil og positur , planten med sin skarpe. Flott komp ,lys og kontraster . Mvh Alec Så 'nusselig' modell i et fint bilde likte det i s/h. Nydelig bilde av pusen i fint format! Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Jeg skal fortelle Nils hva dere synes om ham.., Da blir han vel enda mer høy på seg sjøl.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hei queen Helene. Sorry, glemte Nils Et flott bilde av han Nils M v h Lord Leif Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Helt Nils....Ella falt pladask....:-) Ser ut som en kledelig beskjeden kar, og hvis jeg skal gifte bort Ella (katten vår altså...) så er det en slik kar jeg ser etter....mot en passende medgift selvfølgelig! Fin fangst. Hehe! Ja dette er en flott og elegant rødhåra kar, så jeg skjønner at ho ble betatt! Ho får sende et bilde tilbake så Nils får sjekka henne ut, det må jo være tosidig kjærlighet vet du! ...jeg lurer litt på hva denne medgifta skal være for noe... For å være ærlig så bor han enda hjemme hos mor, ho prøver stadig å kaste ham ut, men han synes visst det er bekvemt å bo slik.. Ella og Nils klinger jo fint da! Oppdatert: Observerte Ella med en høy og kraftig mørk kar her i hagen....får snakke til henne. Ang. Medgiften, så tenker jeg mellom 3-5 småfe, 2 storfe og 1 kamel. Høres det OK ut? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Helt Nils....Ella falt pladask....:-) Ser ut som en kledelig beskjeden kar, og hvis jeg skal gifte bort Ella (katten vår altså...) så er det en slik kar jeg ser etter....mot en passende medgift selvfølgelig! Fin fangst. Hehe! Ja dette er en flott og elegant rødhåra kar, så jeg skjønner at ho ble betatt! Ho får sende et bilde tilbake så Nils får sjekka henne ut, det må jo være tosidig kjærlighet vet du! ...jeg lurer litt på hva denne medgifta skal være for noe... For å være ærlig så bor han enda hjemme hos mor, ho prøver stadig å kaste ham ut, men han synes visst det er bekvemt å bo slik.. Ella og Nils klinger jo fint da! Oppdatert: Observerte Ella med en høy og kraftig mørk kar her i hagen....får snakke til henne. Ang. Medgiften, så tenker jeg mellom 3-5 småfe, 2 storfe og 1 kamel. Høres det OK ut? Hahaha! Ella må være litt av en catch! Kan bli litt kinkig dette med kamelen...jeg har svelgt min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg