ParaNode Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Hvorfor får jeg en query om bruker / pass til MYSQL-administrasjonen va Amotor.no hver gang jeg klikker på en link et eller annet sted på forumet? Er litt frustrenende. Samt at hvis jeg har vært inne på en post, hvilken som helst post, og klikker backspace (tilbake) at jeg får siden som html-kode? Mye rart her, synes jeg... Edit: skriveleif i topic... Endret 18. november 2003 av ParaNode Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Vi har hatt litt problemer med serverne, men det skal funke nå. Opplever du fortsatte problemer, skal du bare si fra (men det kan lønne seg å vente til ut på dagen i morra siden folk må få sove, og det kan ta tid før feiler blir rettet. ) Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Yummy: problemet er fikset. Men jeg lurer fortsatt på hvorfor jeg får siden som html-kode hvis jeg trykker på backspace.. er det noen andre som har hatt problemer med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå