maestr0 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) (Topic speaks for itself) Jeg snakker om innebygd firewall i router :nice: Endret 18. november 2003 av maestr0 Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nei, du vil ikke merke noen forskjell. Jeg har i hvert fall ikke merket noen forskjell når jeg kobler meg rett til ADSL-modemet og når jeg bruker router... Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Ikke på ping engang, som ved online-gaming ? Lenke til kommentar
iNet Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nope, spiller med samme ping som vanlig :-) Tenker først og fremst på CS som jeg spiller mest. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ang. gaming kan jeg ikke svare deg, men med "vanlig" ping har jeg ikke merket noen forskjell. Hvis det er noen forskjell, så er den i så fall minimal/umerkbar. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Firewall skal ikke bremse linja. Om den gjør det så er det nok noe feil med den Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Med mindre du sitter på en vanvittig rask linje med en treig brannmur så vil du ikke merke noen ting. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Heisann! Jeg hiver meg med! Jeg sitter på en 4 mbit linje her på et av studenthjemmene ved Høyskolen i Lillehammer. Jeg tror skolen har en brannmur ut til alle studenthjemmene, men jeg bruker også en personlig (Outpost free) for økt kontroll. Tror dere disse bremser mye eller? Av og til føles det som om Opera har store problemer med å få kontakt med enkelte sider. Generelt føles det som det veldig tregt å surfe, men nedlasting går fort. Dumt med to brannmurer ? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei, en 4Mbit linje er jo kjempebra, men husk at du antagelig deler den med alle andre ... og på et studenthjem kan jeg nok tenke meg at det genereres mye trafikk ... at sidene ikke kommer like rask som de skulle ... kan også ligge i treig respons fra dns-serverne. Hvordan går det hos naboen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå