Syklofanten Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg har alltid syntes at Citroën har utrolig stygge biler. I dag så jeg imidlertid en Ciroën på parkeringsplassen som jeg med ett ble litt småforelsket i. Citroën DS3. Jeg synes virkelig den kler gulfargen. I andre farger er den ikke like snasen etter min smak. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Den minner litt om Audi S1, som jeg også synes er veldig kul. 2 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Synes egentlig DSRen er finere men :=) 1 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Synes egentlig DSRen er finere men :=) Hva er forskjellen, egentlig? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Mengden syre designerne har gått på. 5 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ds3 er en av de få sexy bilene fra citroën. Litt felg og senk gjør mye Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hvis du synes det blir for mye med DS3r fargene så er jo DS4R ganske snacksen og litt mer sober i fargene 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Disse bilene er nå skilt ut i et eget merke, DS, slik som Lexus er skilt ut fra Toyota. Prøvde my DS5 for to år siden, verre bil skal man lete lenge etter. Små vindusflater, brede A-stolper og en automatkasse der det kjentes ut som en 16 eller 96 åring satt og giret for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå