thomassit0 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det mulig å kjøpe forsikring til moben på elkjøp hvis jeg f.eks kjøper en mob på en nettbutikk? vet ikke om du får kjøpt med forsikring på nettbutikker.. har tenkt å kjøpe en 6600 og da er det greit med forsikring. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det mulig å kjøpe forsikring til moben på elkjøp hvis jeg f.eks kjøper en mob på en nettbutikk? vet ikke om du får kjøpt med forsikring på nettbutikker.. har tenkt å kjøpe en 6600 og da er det greit med forsikring. Vet ikke akkurat om det går ann å gå til Elkjøp, det tviler jeg på. Men det som går ann er å forsikre mobilen hos ditt forsikringsselskap. Alle de største forsikringsselskapene har mobilforsikring, og det koster ca. 200 i året. Den dekker også det meste, så det er ingen grunn til å gå til elkjøp. Alt du trenger er å ta en telefon (jeg fiksa i alle fall alt over telefonlinja). Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Som nevnt de fleste operatørene tilbyr forsikringer, men hvis du vil spare litt penger bør du heller kontakte et forsikringsselskap. Jeg kontaktet Gjensidige Nor (hvor huset til foreldra mine er forsikret). De sa at jeg kunne tegne en forsikring på tlf, som gikk under verdigjenstandforsikring, og som igjen gikk under innboforsikringen på huset. Forsikringen dekker alt, og har en egenandel på 500kroner. Sum total: 142kroner! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er det mulig å kjøpe forsikring til moben på elkjøp hvis jeg f.eks kjøper en mob på en nettbutikk? vet ikke om du får kjøpt med forsikring på nettbutikker.. har tenkt å kjøpe en 6600 og da er det greit med forsikring. Regner med du tenker på de forsikringen de tilbyr deg i butikken. Dette er tatt ut fra vilkårene deres: 1. Forsikret objekt Forsikring kan kun tegnes i forbindelse med kjøp av vare i en Elkjøpforretning og gjelder for det objekt som på kjøpskvitteringen eller på annet av Elkjøps opprettede forsikringsbevis er angitt som forsikret. Kan se ut som om du må i en butikk. Vilkårene er riktignok fra et kjøp gjort for ca et år siden, så de kan jo være forandret. Når du sier nettbutikker regner jeg med at du mener elkjøp sin, at du kan kjøpe telefonen i en annen nettbutikk og ringe elkjøp for å få den forsikret kan du bare glemme, da får du heller gjøre som Straydog og cnil foreslår, ringe et "vanlig" forsikringsselkap. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 jeg formulerte det litt dårlig, men takk for svar! ser ut som jeg bare kan ringe gjensidige og ordne det.. evnt en mail.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå