Rustymagus Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Unravel er en vakker og tidvis gripende opplevelse.ANMELDELSE: Unravel 1 Lenke til kommentar
Jaxhon Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Den fikk syv av ti, dette må være årets spill. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Fikk terningkast 6 av Marte Hedenstad i NRK(?). Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Godt skrevet. Jeg blir nok å prøve det i helgen med xbox 360-kontroller. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Fikk terningkast 6 av Marte Hedenstad i NRK(?). Rart. Det virker nesten som at folk kan ha forskjellige meninger om spill ....!? Endret 12. februar 2016 av Jakoozie 5 Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Fikk terningkast 6 av Marte Hedenstad i NRK(?). Rart. Det virker nesten som at folk kan ha forskjellige meninger om spill ....!? Lol, var ikke det jeg mente i det hele tatt. Men du er vel en av dem som leser noe og alltid tolker det i den mest gale retningen eller? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Spilte gjennom det tidligere i dag. Flott spill med god steming. Mange mener det var for kort, men jeg synes det var akkurat langt nok til at man ikke gikk lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå