NuB Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kjører XP. Har 512 Twinmois m/ Windbond, så trodde ikke minnet skulle være noe problem. Men er det nettopp det? Veldig ofte opplever jeg at alle ikonene på skrivebordet må tegnes opp mens jeg ser på, det vil si dersom jeg har spilt eller lignende og kommer tilbake til desktop så er ikonene kun halvferdige og det går en stund før de tegnes opp. Jada jeg har mange ikoner der, men jeg har da også minne til overs. Hva kan dette skyldes? Hadde aldri trøbbel med dette på den gamle 2000-maskinen min. Ofte går det skikkelig lang tid før mapper med mange filer vises også. Alt ellers fungerer bra og disken har 8 MB cache og er nydefragget. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hmm. kan være lite minne etter du har spilt. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Støtter meg til XeLix, mange spill bruker en del tid på å tømme seg fra RAM (hvis det går an å si det slik). Er ikke noe å gjøre med, bortsett fra og give mer RAM inn. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Dere har vel gjerne rett. Spiller BF1942 osv som suger enormt med minne. Det skulle vært en form for skikkelig minneflush. Jeg får heller irritere meg fram til jeg tar meg råd til 512 nye MBs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå