Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Pilfink i profil ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 igjen ett flott fuglebilde. så klar så en skulle nesten tro den er fult levende inni skjermen her Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Supert bilde av Pilfinken. Vanskelig å få det noe bedre, i tillegg meget behagelig bakgrunn. I ultraklassen Albert ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 igjen ett flott fuglebilde. så klar så en skulle nesten tro den er fult levende inni skjermen her Hei, Knut S. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Supert bilde av Pilfinken. Vanskelig å få det noe bedre, i tillegg meget behagelig bakgrunn. I ultraklassen Albert ! Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig og veldig positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 A beautiful shot with very nice colours, Albert ! Mvh Bekir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hatten av , eller chapeau som franskmennene sier. Komp, fargepalett , lys ,skarphet ,detaljer ,bokeh - alt på øverste hylle ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 A beautiful shot with very nice colours, Albert ! Mvh Bekir Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Hatten av , eller chapeau som franskmennene sier. Komp, fargepalett , lys ,skarphet ,detaljer ,bokeh - alt på øverste hylle ! Mvh Alec Hei, Alec. Mange takk for veldig positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nydelig fuglebilde ... pilfinken er så fin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hello man. Nice picture of tree sparrow Best regards Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Hello man. Nice picture of tree sparrow Best regards Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Nydelig fuglebilde ... pilfinken er så fin Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, pilfinkene er nette og pene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg føler litt at jeg bruker repeat-knappen når jeg kommenterer bildene dine, men nok en gang...bortimot perfekt Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg føler litt at jeg bruker repeat-knappen når jeg kommenterer bildene dine, men nok en gang...bortimot perfekt Mvh. Rolf Hei, Rolf. Tusen takk for enda en hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Flott av Pilfinken med harmoniske farger. Synes det er kjekt og se disse vanligere artene også, pent presentert som her. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Flott av Pilfinken med harmoniske farger. Synes det er kjekt og se disse vanligere artene også, pent presentert som her. Hei, Lassern. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hei Albert, strøkent bilde av pilfinken Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Hei Albert, strøkent bilde av pilfinken Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Tusen takk, - det er hyggelig å få slike tilbakemeldinger ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg