1915 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 gamla har kjøpt seg samsung s6 og der fulgte det med ladeplate. sånn trådløs ladegreier. har ikke peiling på den. satte i kontakt og alt. så blinker den rødt. la telefon oppå ladeplata. skjedde ingenting. lader ikke. hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Det skal bare være og slenge den på plata så starter den å lade. Sjå video: https://youtu.be/s7GZjDKS6E0?t=90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Er det cover på mobilen? Prøv i så fall uten. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Min Edge+ lader med fullt cover også. Er bare å legge på plata, men noen ganger må jeg justere litt før den begynner å lade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har bare brukt ladeplate på Nexus 7. Den ladet saktere, og ble varmere, når jeg ladet den med cover, enn den ble uten. Kommer nok an på både lader, enhet og type/tykkelse/materiale i cover. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Opplever at min mobil må ca ligge på millimeteren riktig før den begynner og lade, ladel-led'n vil som vanlig begynne og lyse. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 ingen cover. mobilen er flunke ny. skjer ikke en dritt når man legger den på plata..... Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Prøv å koble fra strømmen på ladeplata noen sekunder og så koble den til før du legger telefonen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå