Knut S Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 tårnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h33t Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 horisonten er litt skjev. power of three er litt feil men ellers bra bilde Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 horisonten er litt skjev. power of three er litt feil men ellers bra bilde [/quot Takker for tilbakemelding. Utfra vater på kamera så skal det ikke være skjevt å jeg klarer heller ikke se at det er skjevt. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hei, Knut S. Her er det gammel og ny arkitektur side om side, og jeg må si det er sørgelig at bymiljøene blir ødelagt av firkantede, "brutale" k(o)losser i glass og betong ! Tårnene / spirene på bildet ditt viser klart at estetikk var en del av det arkitektoniske uttrykket i tidligere tider, - nå virker det som om det bare er økonomiske kriterier som blir vektlagt ! Fin komposisjon, som lar bildet fortelle en historie ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Hei, Knut S. Her er det gammel og ny arkitektur side om side, og jeg må si det er sørgelig at bymiljøene blir ødelagt av firkantede, "brutale" k(o)losser i glass og betong ! Tårnene / spirene på bildet ditt viser klart at estetikk var en del av det arkitektoniske uttrykket i tidligere tider, - nå virker det som om det bare er økonomiske kriterier som blir vektlagt ! Fin komposisjon, som lar bildet fortelle en historie ! M v h Albert. Tusen Takk for hyggelig kommentar og en flott refleksjon og tanker over motivet. Jeg må nok si meg enig i dette ja Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg tror ikke bildet er skjevt, det kan kanskje se litt sånn ut, men det er synsbedrag tror jeg. Likte det jeg ☺ Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg tror ikke bildet er skjevt, det kan kanskje se litt sånn ut, men det er synsbedrag tror jeg. Likte det jeg ☺ Tusen Takk. Koselig at du likte det Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Staselige spir som hever seg over trauste bygg. Fint. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 tusen takk for hyggelig kommentar Lassern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg