Hekate81 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Da ser det ut som om Jensemann begynner å legge seg på linje med FrP http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/NATO-inn-i-flyktningkaoset---skal-utfore-maritimt-oppdrag-mellom-Tyrkia-og-Hellas-8353007.html Mulig noen kan forklare hvorfor denne "trusselen" fortjener at NATO settes inn mot disse stakkars flyktningene. Dream on. Europa har ingen grenser lenger. Om europeiske ledere brydde seg om tryggheten og livene til sine egne borgere, hadde de beskyttet grensene og om nødvendig skutt med skarpt for å stoppe invasjonen. Det siste er ikke ekstremt, for en grense er til for å beskyttes mot uvedkommende. Det ekstreme her er at vestlige ledere nekter å beskytte sine lands grenser og sine borgeres sikkerhet. Tullprat. Vi står ikke ovenfor en invasjon , vi står derimot ovenfor en haug med folk som sutrer og kauker høyre og høyre og tror de mister alt av velferd og muligheter fordi våre land velger å hjelpe folk i nød. Det finnes mange måter å gjøre noe med denne situasjonen , men da må både politikere og de som bor i landene som står ovenfor flyktningestrømmen være klar til å jobbe for det og ja det har sine risikoer å ta imot flyktninger fra krigrammede land. Jobbe for det? Nei takk, har ikke noe ønske om å jobbe for og å kaste bort min tid, penger og mine barns sikkerhet og fremtid, for å hjelpe muslimske "flyktninger" som ikke har noe her å gjøre. De er ikke i nød når de klarer å komme seg hit, og Norge er ikke første trygge land for en eneste muslimske flyktning. De slutter å være flyktninger når de kommer seg over til Tyrkia, Libanon, Jordan etc. Risiko ja. Er du villig til å risikere at dine eventuelle barn blir voldtatt av en rasistisk muslimsk "flyktning," er du villig til å risikere at noen du er glad i blir drept av en syrisk kvoteflyktning som hører stemmer i hodet sitt? Jeg er ikke villig til å ta en slik risiko i alle fall. Beklager , men du har tydeligvis ikke satt deg ordentlig inn i situasjonen. Ikke alle som kommer er muslimer , en god del av Syrerne bruker ikke hijab (har til gode å møte noen som bruker), kvinnene kler seg som vestlige kvinner og barna likeså. Nå er det også stor forskjell i forhold til hvor de kommer fra dog. Uansett , det hadde vært trivelig om dette hadde vært den samme velkomsten vi hadde fått om vi var i en lignende situasjon. Jaha, du har ikke argumenter så du tyr til de sedvanlige hersketeknikkene og personangrepene (du har ikke satt deg ordentlig inn i situasjonen). LOL. Er alle muslimer? Hvorfor lyver du ? De aller, aller FLESTE er muslimer, og det er problemet, spiler ingen rolle at de kommer fra ulike land. De burde ikke få lov til å komme hit, de burde søke tilflukt i nærmeste trygge land (de få det gjelder, de aller fleste er "velferdsimmigranter"). Endret 14. februar 2016 av Hekate81 4 Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Ah, så du snakker ikke om det som faktisk fører til at folk tvinges over på farligere farkoster enn fergene, med andre ord du bryr deg null og niks, om risikoen som disse flyktningen blir utsatt for. Du vil bare ikke at de skal komme inn i Europa, og om de blir rent isenk av Nato er det greit for deg. Tvinger? Nei du, ingen som tvinger disse "flyktningene" til å sette seg i farlige farkoster for å komme seg til Europa. Når de er kommet til Tyrkia, er de ikke lenger flyktninger, og er allerede i et fredelig land. Ingen grunn til at de skal komme til Europa. "Logikken" din er jo helt på jordet. Foretrekker heller at båtene blir "rent i senk" av NATO, som du påstår, enn at et eneste europeisk barn til blir voldtatt av rasistiske muslimske "flyktninger." Endret 14. februar 2016 av Hekate81 4 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Her er statistikk fra 2015 : https://www.ssb.no/innvandring-og-innvandrere/nokkeltall Tallene fra 2014 viser klart en økt innvandring fra Syria : https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/innvgrunn Så ja, kanskje ikke så rart at mange nå flykter derifra. Bildene fra før krigen viser også litt at selv om bruken av Hijab / burkha er normalt ser man også at kvinner også går uten i flere landområder , se spesielt det siste bildet : http://whenonearth.net/25-photos-that-show-what-life-was-like-in-syria-before-the-2011-civil-war/ Å si at Tyrkia er et fredelig land stemmer ikke helt ,Tyrkerne angrep i går store deler av Aleppo og tok livet av en god del Kurdere som er tross alt Syriske statborgere men som tilhører "feil" parti. Du kan jo tenke deg hvordan Kurderne vil bli mottatt av Tyrkere. Denne frykten for muslimer er enten pga rasisme eller pga ren og skjær fobia / frykt for de som kommer til landet vårt. Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Her er statistikk fra 2015 : https://www.ssb.no/innvandring-og-innvandrere/nokkeltall Tallene fra 2014 viser klart en økt innvandring fra Syria : https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/innvgrunn Så ja, kanskje ikke så rart at mange nå flykter derifra. Bildene fra før krigen viser også litt at selv om bruken av Hijab / burkha er normalt ser man også at kvinner også går uten i flere landområder , se spesielt det siste bildet : http://whenonearth.net/25-photos-that-show-what-life-was-like-in-syria-before-the-2011-civil-war/ Å si at Tyrkia er et fredelig land stemmer ikke helt ,Tyrkerne angrep i går store deler av Aleppo og tok livet av en god del Kurdere som er tross alt Syriske statborgere men som tilhører "feil" parti. Du kan jo tenke deg hvordan Kurderne vil bli mottatt av Tyrkere. Denne frykten for muslimer er enten pga rasisme eller pga ren og skjær fobia / frykt for de som kommer til landet vårt. Jada, så trangsynt og kunnskapsløs som du fremstår, så er ikke debatt mulig. PS: At Tyrkia angriper kurdere i Syria, betyr da ikke at det er krig i Tyrkia. Du forstår jo ikke noe av dette. Var ikke Norge et fredelig land da NATO, med norsk deltakelse, bombet Libya? Gjelder det andre regler her kanskje? 3 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Det mest naturlige ville være å returnere båtene med lykkejegerne om bord, tilbake fra den kysten de kom fra, så hadde trafikken stoppet fort opp.. I det heletatt er det veldig viktig å returnere flyktninger/lykkejegere så fort råd er, de er godt oppdatert på medier, og vet hvilke land det er lett å komme inn i... Ja, dette burde egentlig være selvsagt. F.eks. så kommer det båter fra tyrkisk farvann til greske øyer. Da burde de umiddelbart blitt eskortert tilbake til nærmeste tyrkiske kyst. Nå er dessverre Hellas styrt av velmenende sosialister for tiden så de er ganske handlingslammet der. Det beste hadde vært om EU tok ansvar for sine ytre grenser og brukte NATO styrker til å holde alle såkalte flyktninger ut av Europa, hvis det ikke skjer så får vi håpe at noen flere land velger å samarbeide med Ungard om å bygge en felles front for å holde folkevandringen unna. 3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Jada, så trangsynt og kunnskapsløs som du fremstår, så er ikke debatt mulig. PS: At Tyrkia angriper kurdere i Syria, betyr da ikke at det er krig i Tyrkia. Du forstår jo ikke noe av dette. Var ikke Norge et fredelig land da NATO, med norsk deltakelse, bombet Libya? Gjelder det andre regler her kanskje? Tja, når du avfeier ren statistikk og personlige erfaringer på den måten så sier det jo litt om hvor bredt du ser på ting. Nei, Tyrkia er ikke trygt for alle de som flykter fra området og det at Tyrkia selv har store interesser i oljen fra Syria som de får via terrororganisasjonen ISIS er jo ikke noe å tenke på... Lenke til kommentar
Hekate81 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Jada, så trangsynt og kunnskapsløs som du fremstår, så er ikke debatt mulig. PS: At Tyrkia angriper kurdere i Syria, betyr da ikke at det er krig i Tyrkia. Du forstår jo ikke noe av dette. Var ikke Norge et fredelig land da NATO, med norsk deltakelse, bombet Libya? Gjelder det andre regler her kanskje? Tja, når du avfeier ren statistikk og personlige erfaringer på den måten så sier det jo litt om hvor bredt du ser på ting. Nei, Tyrkia er ikke trygt for alle de som flykter fra området og det at Tyrkia selv har store interesser i oljen fra Syria som de får via terrororganisasjonen ISIS er jo ikke noe å tenke på... Tyrkia er et fredelig land. At du lever i din egen verden med dine egne forestillinger om hvordan du ønsker at ting skal være, er ikke mitt problem. Avviser statistikk? LOL, du tyr altså til ren løgn også. Har ikke engang kommentert de linkene. En unnskyldning er på sin plass fra deg nå. At Tyrkia samarbeider med IS er gammelt nytt, men forandrer ikke på det faktum at det innen Tyrkias grenser er fred. Ingen av "flyktningene" som ulovlig kommer seg til greske øyer, lever i livsfare i Tyrkia. De vil ha penger fra europeiske skattebetaler, noe som er uakseptabelt og støtende. Endret 14. februar 2016 av Hekate81 5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jada, så trangsynt og kunnskapsløs som du fremstår, så er ikke debatt mulig. PS: At Tyrkia angriper kurdere i Syria, betyr da ikke at det er krig i Tyrkia. Du forstår jo ikke noe av dette. Var ikke Norge et fredelig land da NATO, med norsk deltakelse, bombet Libya? Gjelder det andre regler her kanskje? Tja, når du avfeier ren statistikk og personlige erfaringer på den måten så sier det jo litt om hvor bredt du ser på ting. Nei, Tyrkia er ikke trygt for alle de som flykter fra området og det at Tyrkia selv har store interesser i oljen fra Syria som de får via terrororganisasjonen ISIS er jo ikke noe å tenke på... Tyrkia er et fredelig land. At du lever i din egen verden med dine egne forestillinger om hvordan du ønsker at ting skal være, er ikke mitt problem. Avviser statistikk? LOL, du tyr altså til ren løgn også. Har ikke engang kommentert de linkene. En unnskyldning er på sin plass fra deg nå. At Tyrkia samarbeider med IS er gammelt nytt, men forandrer ikke på det faktum at det innen Tyrkias grenser er fred. Ingen av "flyktningene" som ulovlig kommer seg til greske øyer, lever i livsfare i Tyrkia. De vil ha penger fra europeiske skattebetaler, noe som er uakseptabelt og støtende. Ja, siden det er så trygt kan du jo bo der selv sammen med familien din? Whttps://syrianfreepress.wordpress.com/2015/09/04/syrian-refugees/ https://syrianfreepress.wordpress.com/2015/09/04/syrian-refugees/ Det er faktisk ikke noe nytt dette, da man så allerede tilbake i 2011 at dette skjedde : Ankara reacts quickly to Syrian reports of rape in Turkish refugee camps Nei, Tyrkia er kanskje et land der man kan slippe unna en krig , men når kvinner og barn blir behandlet sånn så har man et problem UN committee warns Turkey over discrimination and human rights violations “However, the Committee is concerned at reports that Syrian and Iraqi refugees face challenges, despite measures adopted by the State party, such as: being at risk of racial discrimination; the inadequate living conditions of Syrian refugees; a lack of work permits; reported violence against and trafficking in Syrian refugee women in camps; and insufficient access to education for some Syrian refugee children, including in their mother tongue,” the report stated. Og dette er jo selvsagt bare toppen av isberget. Så er det kanskje så rart at når hele familier flykter fra Syria at de prøver å komme seg til EU? Er det rart at de sterkeste ( som er mennene ) prøver å komme seg dit først og prøver å hente familien sin deretter eller at de noen ganger sender barna sine i håp om at de skal få en bedre fremtid? En ting er sikkert , hatet i Norge har kommet for å bli ,vi er naive og blinde og blir lurt trill lurt av retorikk av opportunister som har kledd seg i en politisk drakt , endringene som kommer i kjølvannet av denne krisen vil ramme vanlige Nordmenn hardt og det er neppe pga innvandringen. Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Man blir nesten litt kvalm når man hører de fra den virkelige naive siden prate om naivitet hos de som er kritisk til masseinnvandringen. Det er nok flere av de fra den virkelige naive siden som har blitt lurt av opportunister kledd i politisk drakt. 4 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Man blir nesten litt kvalm når man hører de fra den virkelige naive siden prate om naivitet hos de som er kritisk til masseinnvandringen. Det er nok flere av de fra den virkelige naive siden som har blitt lurt av opportunister kledd i politisk drakt. Hva er Naivt? Å ikke svelge pisspratet som blir slengt ut av rassister og som sprer seg som ild i tørt gress til redde nordmenn? Hva har vi som er en så stolt nasjon med såpass sterke borgere å frykte egentlig? Vi kom oss opp fra fattigdommen på 1900 tallet og har jobbet hardt for å få til et av verdens beste velferdsnasjoner , tror du virkelig at vi kan ødelegge dette ved å ta imot flyktninger eller ødelegger vi det om vi ikke står på og jobber hardt for å ta vare på det? Jeg er fullstendig klar over at det finnes opportunister blant flyktningene , at det finnes lykkejegere , at man har trolig terrorister der også , men når jeg ser på de som behøver vår hjelp , de som har ofret alt de har bare for å prøve å komme til en plass hvor de og barna deres kan få en bedre fremtid så er det soleklart at jeg støtter barnefamiliene og de som flykter fra krigen i ren desperasjon. Så får vi skille ut de som ikke har noe å gjøre her til lands , de som ikke står ovenfor en fare for liv og velvære og prøve å sørge for at den politikken som blir ført tar vare på de som har behov for det sammen med alle andre verdens land. Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Man blir nesten litt kvalm når man hører de fra den virkelige naive siden prate om naivitet hos de som er kritisk til masseinnvandringen. Det er nok flere av de fra den virkelige naive siden som har blitt lurt av opportunister kledd i politisk drakt. Hva er Naivt? Å ikke svelge pisspratet som blir slengt ut av rassister og som sprer seg som ild i tørt gress til redde nordmenn? Hva har vi som er en så stolt nasjon med såpass sterke borgere å frykte egentlig? Vi kom oss opp fra fattigdommen på 1900 tallet og har jobbet hardt for å få til et av verdens beste velferdsnasjoner , tror du virkelig at vi kan ødelegge dette ved å ta imot flyktninger eller ødelegger vi det om vi ikke står på og jobber hardt for å ta vare på det? Jeg er fullstendig klar over at det finnes opportunister blant flyktningene , at det finnes lykkejegere , at man har trolig terrorister der også , men når jeg ser på de som behøver vår hjelp , de som har ofret alt de har bare for å prøve å komme til en plass hvor de og barna deres kan få en bedre fremtid så er det soleklart at jeg støtter barnefamiliene og de som flykter fra krigen i ren desperasjon. Så får vi skille ut de som ikke har noe å gjøre her til lands , de som ikke står ovenfor en fare for liv og velvære og prøve å sørge for at den politikken som blir ført tar vare på de som har behov for det sammen med alle andre verdens land. Vist du virkelig tror at denne nasjonen er uangripelig, og tåler all verden, så er du ikke bare naive, men direkte uintelligent... At du våkner opp hver morgen til et demokrati er ingen selvfølge, minner deg om at det bare er drøyt 60 år siden vi ikke hadde demokrati. Men diktatur.. Norge er et lite samfunn i verdens sammenheng, dermed særdeles sårbart for forandringer/påvirkninger utenfra... Ingen hemmelighet at bitre og skuffede kommunist/sosialister, som ikke fikk revolusjonen sin, ønsker et Norge utfor stupet. Men majoriteten av det norske folk ønsker ikke dette, får bare håpe de våkner før det er for sent.. 4 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Vist du virkelig tror at denne nasjonen er uangripelig, og tåler all verden, så er du ikke bare naive, men direkte uintelligent... At du våkner opp hver morgen til et demokrati er ingen selvfølge, minner deg om at det bare er drøyt 60 år siden vi ikke hadde demokrati. Men diktatur.. Norge er et lite samfunn i verdens sammenheng, dermed særdeles sårbart for forandringer/påvirkninger utenfra... Ingen hemmelighet at bitre og skuffede kommunist/sosialister, som ikke fikk revolusjonen sin, ønsker et Norge utfor stupet. Men majoriteten av det norske folk ønsker ikke dette, får bare håpe de våkner før det er for sent.. Tror du bør være litt forsiktig med å kalle noen for uintelligent fordi jeg ikke svelger pisspratet til en haug med folk som er ute etter å skremme vettet av Ola Nordmann , særlig lurt er det i alle fall ikke. Nå vet jeg ikke hvilken erfaring du personlig har , men jeg har bodd i flere land og møtt flere kulturer , deriblant arabere fra Marokko , Spanjoler , latinoamerikanere , afrikanere og en god del med andre nasjoner siden jeg vokste opp på Gran Kanaria fra jeg var 10 til 23. Det innebærer også andre religioner og jeg har som protestant / katolikk bodd hjemme til en muslimsk familie i perioder under oppveksten ( når jeg bodde i spania gikk jeg i katolsk kirke ) . Det er en bølge med frykt som feier over landet vårt og gjerningspersonene som står bak disse er både personer som er kjent i Vigrid miljøet og andre rasistiske miljøer , disse miljøene har også fått bedre oppslutning nå i det siste med hatet veiende i flagget sitt og det er for jævlig hvordan dette blir brukt da det på ingen måte er god logikk eller holdninger vi snakker om. Jeg er ikke for ukontrollert immigrasjon , bare så det er sagt, og jeg er absolutt for at vi skal håndtere denne situasjonen slik at vi alle sammen ( nå snakker jeg om land ) kan bidra til å finne de løsningene som best ivaretar flyktningene , hadde vi selv kommet i en lignende situasjon i fremtiden hadde vi trolig forventet å bli behandlet på en konkret måte. Det kommer heldigvis en fremtid hvor vi får se resultatet av frykten vår og makten vi gir noen partier som utelukkende benytter seg av dette grovt på vår bekostning. Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Som moderator er det vel rimelig usunt at du utbasunere ditt politiske ståsted, men du om det, kanskje en del av taktikken din.. Gjentar bare at å tro at et lite samfunn som Norge ikke kan forandre seg ved en ukontrollert innvandring er ikke bare naivt, men i beste fall historie løst... Hvor du har bodd og bor er helt uinteressant.. det gir ingen bedre kort på hånden.. Jeg bor for øvrig også i Spania, uten at det er noe argument... 3 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Som moderator er det vel rimelig usunt at du utbasunere ditt politiske ståsted, men du om det, kanskje en del av taktikken din.. Føler egentlig at jeg ikke har så lyst å diskutere for mye når det kommer en moderator med i bildet, risikerer vel at tråden blir stengt hvis man er alt for uenig. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Som moderator er det vel rimelig usunt at du utbasunere ditt politiske ståsted, men du om det, kanskje en del av taktikken din..Diskusjon. no er litt merkelig sted i så hendseende, de tolererer ganske mye Gjentar bare at å tro at et lite samfunn som Norge ikke kan forandre seg ved en ukontrollert innvandring er ikke bare naivt, men i beste fall historie løst...Vi får vel håpe ar Norge vil endre seg, for slik det er kan det neppe fortsette. Jeg bor for øvrig også i Spania, uten at det er noe argument...¿Entonces, por que cojones reclamas? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Som moderator er det vel rimelig usunt at du utbasunere ditt politiske ståsted, men du om det, kanskje en del av taktikken din.. Føler egentlig at jeg ikke har så lyst å diskutere for mye når det kommer en moderator med i bildet, risikerer vel at tråden blir stengt hvis man er alt for uenig. Når jeg selv deltar i en diskusjon prøver jeg å unngå helt å moderere selve tråden, det er kun rene personangrep rettet mot andre som jeg tar tak i , selv tåler jeg litt , men jeg setter grenser jeg også når noen oppfører seg som en ordentlig hestkuk og skal tøffe seg ved å kaste dritt med diverse personangrep rettet mot meg. Å være moderator betyr ikke at man kaster fra seg politiske ståsted eller egne meninger , så lenge disse ikke kommer i veien for den jobben som vi har her på forumet og viser et skille mellom når vi moderer og når vi kommer med egne meninger , sånn sett regner jeg med at de fleste som deltar i denne tråden forstår godt hvor jeg står akkurat der og har forståelse for at jeg lar heller en annen moderator gripe inn om noe oppstår her. Sånn sett anbefaler jeg at vi kommer oss tilbake til topic og får til en god diskusjon , personlig tar jeg kvelden og lover å la heller andre moderere i denne tråden om noe oppstår så jeg oppfordrer til bruk av rapporter knappen om noe dukker opp. Og sist, men ikke minst "No me toquen los cojones!" 1 Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Som moderator er det vel rimelig usunt at du utbasunere ditt politiske ståsted, men du om det, kanskje en del av taktikken din.. Føler egentlig at jeg ikke har så lyst å diskutere for mye når det kommer en moderator med i bildet, risikerer vel at tråden blir stengt hvis man er alt for uenig. Det er standard taktikken, intet nytt i det, det er måten venstresiden fører sine klamme politikk på... Totalt useriøst med kjente moderatorer som setter standard for politisk toleranse...og deltar i diskusjonen...må være RV for ikke å fatte det... Og ennå et bevis på at de fleste media er styrt av venstresiden i politikken.. Ikke uten grunn at USA hatet blomstrer her inne, er bare så patetisk... 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Det er standard taktikken, intet nytt i det, det er måten venstresiden fører sine klamme politikk på... Totalt useriøst med kjente moderatorer som setter standard for politisk toleranse...og deltar i diskusjonen...må være RV for ikke å fatte det... Og ennå et bevis på at de fleste media er styrt av venstresiden i politikken.. Ikke uten grunn at USA hatet blomstrer her inne, er bare så patetisk... Jeg har intet spesielt til overs for Malvado, eller de andre moderatorer, men her tar du omtrent så mye feil som det er mulig. Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Som moderator er det vel rimelig usunt at du utbasunere ditt politiske ståsted, men du om det, kanskje en del av taktikken din.. Føler egentlig at jeg ikke har så lyst å diskutere for mye når det kommer en moderator med i bildet, risikerer vel at tråden blir stengt hvis man er alt for uenig. Når jeg selv deltar i en diskusjon prøver jeg å unngå helt å moderere selve tråden, det er kun rene personangrep rettet mot andre som jeg tar tak i , selv tåler jeg litt , men jeg setter grenser jeg også når noen oppfører seg som en ordentlig hestkuk og skal tøffe seg ved å kaste dritt med diverse personangrep rettet mot meg. Å være moderator betyr ikke at man kaster fra seg politiske ståsted eller egne meninger , så lenge disse ikke kommer i veien for den jobben som vi har her på forumet og viser et skille mellom når vi moderer og når vi kommer med egne meninger , sånn sett regner jeg med at de fleste som deltar i denne tråden forstår godt hvor jeg står akkurat der og har forståelse for at jeg lar heller en annen moderator gripe inn om noe oppstår her. Sånn sett anbefaler jeg at vi kommer oss tilbake til topic og får til en god diskusjon , personlig tar jeg kvelden og lover å la heller andre moderere i denne tråden om noe oppstår så jeg oppfordrer til bruk av rapporter knappen om noe dukker opp. Og sist, men ikke minst "No me toquen los cojones!" Hjelper vel lite å rope på en annen moderator som er like venstrevridd.... Det bør vel være rimelig opplagt at de som har makt til å styre løpet her teknisk, og samtidig høylytt utbasunerer sitt politiske ståsted, kontrollerer diskusjonene her inne på rene " Stasi " manerer. Det går jo det gamle Sovjetunionen sitt Pravda en høy gang... 4 Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Det er standard taktikken, intet nytt i det, det er måten venstresiden fører sine klamme politikk på... Totalt useriøst med kjente moderatorer som setter standard for politisk toleranse...og deltar i diskusjonen...må være RV for ikke å fatte det... Og ennå et bevis på at de fleste media er styrt av venstresiden i politikken.. Ikke uten grunn at USA hatet blomstrer her inne, er bare så patetisk... Jeg har intet spesielt til overs for Malvado, eller de andre moderatorer, men her tar du omtrent så mye feil som det er mulig. Tviler på det... Jeg har sett renkespill før....helt uspiselig.... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå