Vrengtpolvott Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hvor mange dager består spillet av?78 eller noe. Oi! Tror jeg har spilt et par timer og er bare på dag 3!! Det må sies at storyen skipper framover en del etterhvert, så du får ikke spilt hver av dagene Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Gone homo var ikke et spill, det brukte spillmediet på absolutt labreste og minst kreative måte og hadde vært mer på sin plass i bokform. Endret 11. februar 2016 av Lilac1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Qcmd8cuw Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Heilt einig i at avslutninga var eit antiklimaks. Men at man får svar på alt man lurte på? Det vil eg ikkje seie. Men det går ikkje an å seie meir utan spoilers. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Gone homo var ikke et spill, det brukte spillmediet på absolutt labreste og minst kreative måte og hadde vært mer på sin plass i bokform. Hmm, la oss se: Random, anonym, homohatende Youtube-idiot vs. en samlet spillpresse? Joda, regner med at det er Youtube-gjøken som har rett 3 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Ser bra ut! Må skaffes. Likte både Gone Home og spesielt Dear Esther. Er tilhenger av atmosfære i spill, kan du si... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Gone homo var ikke et spill, det brukte spillmediet på absolutt labreste og minst kreative måte og hadde vært mer på sin plass i bokform. Hmm, la oss se: Random, anonym, homohatende Youtube-idiot vs. en samlet spillpresse? Joda, regner med at det er Youtube-gjøken som har rett Jeg liker måten du ikke brukte argumenter på, du må ha fått toppkarakter på youtubekommentator-skolen. Mottakelsen av Gone Home er beviset på at gamergate hadde noe for seg. E: Holy shit, 16k innlegg. Jeg lurer på hvor godt integrert kontorstolen er i bakenden din, og om beina dine har visnet hen. Endret 12. februar 2016 av Lilac1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg liker måten du ikke brukte argumenter på, du må ha fått toppkarakter på youtubekommentator-skolen. Mottakelsen av Gone Home er beviset på at gamergate hadde noe for seg. E: Holy shit, 16k innlegg. Jeg lurer på hvor godt integrert kontorstolen er i bakenden din, og om beina dine har visnet hen. Slike idiot poster som "gone homo" trenger ikke noe mer argumentering enn det som er gitt. Og personangrepene kan du bare slutte med. Er ingen her som er interessert i å lese sånt søppel. Dessuten bryter det mot forumreglene. 3 Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Jeg likte godt veldig mye ved spillet. Visuelt flott hele veien. Storveis stemmeskuespill. Jeg ble heller ikke plaget av slutten. Det føltes litt fint at slutten ble emosjonelt litt amputert. Litt som virkeligheten også stort sett er. Noe går godt og noe går dårlig og det meste ender opp midt på treet. Det hadde ikke funka med Delilah uansett. Og å rømme ifra kona er heller ikke ok å gjøre. Jeg synes kontrollene funka middels. For mye å lære seg, og fulgte for lite hva jeg forventet at man skulle bruke. Og spillet skjønte ikke at jeg brukte kontroller og ga meg alle tipsene som om jeg satt med tastatur, og ikke i sofakroken med kontroller. Tok konstant feil av lese/gjøre/plukke opp og zoom/kart opp. Jeg gikk også lei av å gå rundt etterhvert. Javisst var det flott å se på, men hadde joggespeeden vært 1.5x raskere hadde jeg vært mye mere glad i spillet. Det føles som om jeg får for lite igjen i blant for tiden jeg investerer i spillet. Kjedet meg rett og slett litt i blant når jeg ikke snakket på radioen og gikk de samme stiene flere ganger. Men historien var superbra etter min mening. Man ble skikkelig glad i karakterene. Jeg fikk mye mer ut av dette spillet enn Gone Home som anmelderen skryter sånn av. Forøvrig er jeg helt enig med Vices siste post. Endret 12. februar 2016 av tha_lode 2 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Fantastisk flott spill på alle måter, men jeg hatet slutten. Koste meg veldig godt i de 3 timene det tok, lenge siden jeg faktisk har kost meg så mye med et spill. Det ga en helt spesiell følelse. Er alt jeg har å si uten å spoile noe. Enig. Nå varte det ikke så lenge, men jeg klarte ikke å legge det fra meg før jeg var ferdig. Fantastisk stemning og godt skrevet dialog. Også ganske interessant at du ser så lite folk i spillet, selv om en stor del av det er dialog. Likevel var det også litt skuffende. Litt som om Night Shyamalan står bak historien i spillet, men jeg koste meg uansett. Hadde det bare vært lengre og større. Tenk om kartet hadde vært større og fullt av grotter, skoger og fjell å utforske. Men jeg skjønner at det er et lite spill laget av en liten gruppe, og skal fortelle en historie. Og det at jeg ønsker mer er jo tross alt positivt. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Neiiiii, ikke nevn M Night Shyamalan i denne sammenhengen, vær så snill... (Grøssssssss!) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Neiiiii, ikke nevn M Night Shyamalan i denne sammenhengen, vær så snill... (Grøssssssss!) Enig, er ikke ferdig med spillet, men at noen nevner Night Shyamalan er nesten strengt tatt en spoiler og veldig negativt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Det er hvertfall EN ting som irriterer vettet av meg. Når man bruker scrollwheel for å velge dialogoptions, og istedet havner på cancel når man slipper Shift. Da bare forsvinner hele dialog-muligheten. Og en ting til. Hvordan klarer 2 små jenter å drikke SÅ mye øl? Endret 12. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Brukte gamepad. Det funka fett ihvertfall.Og her det jo øl over en periode, tydeligvis. De er ikke i parken for en dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) De må jo vært konstant dritings. Skjønner ikke hvordan de har kommet seg rundt med dette alkoholkonsumet. Ikke minst hvordan de har klart å bære all denne ølen. Og jeg er bare på day 2. Endret 12. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har du aldri vært ung og øltørst? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Ikke SÅ øltørst nei. Spesiellt mtp at dette er to unge jenter. Breaks my immersion. "hva skal vi pakke? neei...et par truser og BH'r og 20 kasser pils!" "Sounds good" Endret 12. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 THIS IS REAL LIFE, BUD! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) "Du, vi stopper litt jeg er sliten. Skal vi spise noe snart? Neida, vi har enda 15 kasser øl igjen! keep drinking! Og husk å kast boksen på bakken så noen kan følge etter oss" Endret 12. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Seriøst? Hver gang jeg plukker opp sporet av disse jentene er det ølbokser overalt på bakken. Har de en kamel med seg som bærer all denne pilsen? Haha nå sa fyren min akkurat "damn they must have dragged 4 cases of beer down here" Endret 13. februar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå