vindmølle Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Gone Home-inspirert paranoia, dypt i Wyomings skoger.ANMELDELSE: Firewatch 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har kun spilt til dag 3 selv så kan ikke si så mye om spillets helhet, men så langt koser jeg meg veldig med spillet. Veldig "god" stemning. Man blir "fanget" inn i den vakre ødemarken og historien. Fikk også litt assosiasjoner til "Gone Home" allerede i spillets intro, selv om det later til å være veldig forskjellige spill. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Dette skal jeg plukke opp når Riften dukker opp i postkassa. Må klare å vente til da! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hadde håpt på et mer unisont positivt publikum i dette spillet. Har følgt det nøye frem mot lansering. IGN ga det 9.3/10. Blir nok et kjøp uansett. Er dette et fullprisspill eller? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hadde håpt på et mer unisont positivt publikum i dette spillet. Har følgt det nøye frem mot lansering. IGN ga det 9.3/10. Blir nok et kjøp uansett. Er dette et fullprisspill eller? Prisen ligger på rundt 120,- på Steam om jeg ikke husker helt feil, eller så var det det før det ble sluppet. Personlig så elsket jeg spillet, og 120,- for 3 timer er ikke ille i mine øyne, da det tilsvarer en kinobillett. 2 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Fantastisk flott spill på alle måter, men jeg hatet slutten. Koste meg veldig godt i de 3 timene det tok, lenge siden jeg faktisk har kost meg så mye med et spill. Det ga en helt spesiell følelse. Er alt jeg har å si uten å spoile noe. 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Spillet er vel egentlig Gone Home for voksne. Liker man gåsimulatorer er det et trygt valg. Dessverre er det så mye bortkastet potensiale her nettopp pga det. Tenk så bra dette spillet kunne vært med gåter. Hva er poenget med en så fin verden når man ikke kan gjøre noe i den? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Dessvere er det veldig mye kortere en lovet (reklamert for 6 timer, du får max 2-3 timer og da tok jeg meg good tid). Introduksjonen til spillet er helt suveren, dessvere så forsvant den kvaliteten veldig fort med en elendig 90-tals krim som var uinspired med ein introduksjon som var meningløs uten en epilogue om hva som sjedde, kunne dessvere være like intresangt som at han var der bare for sommerjobb og penger. "drama" momentene føltes bare var lagt til får å gjøre en ganske dårlig historie litt lettere men bygde aldri på dem. Dessvere, veldig skuffende spesielt når det er så få slike spill. Man går virklig ikkje glipp av noe spesielt med dette spillet Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hva er Gone Home? http://lmgtfy.com/?q=what+is+gone+home Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hadde håpt på et mer unisont positivt publikum i dette spillet. Har følgt det nøye frem mot lansering. IGN ga det 9.3/10. Blir nok et kjøp uansett. Er dette et fullprisspill eller? Jeg synes IGN sin anmelder traff vesentlig bedre enn denne fra Gamer.no. Dette var skuffende, men Gamer.no er vel kanskje ikke spillkulturens høyborg. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Dessvere er det veldig mye kortere en lovet (reklamert for 6 timer, du får max 2-3 timer og da tok jeg meg good tid). Jeg brukte 4,5 time. Koste meg og utforsket litt og ja, hadde det fett. Utrolig avslappende spill. 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg synes IGN sin anmelder traff vesentlig bedre enn denne fra Gamer.no. Has ikke spilt det enda, så jeg kan ikke si så mye om det enda. Men for de interesserte: Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Tror jeg står over dette spillet. Er ikke så glad i gåsimulator. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Tester det i natt etter jobb, jeg. Hvis det er bare 3-4 timer er det jo ingen problem. Jeg likte gåsimulator av type Dear Esther og Year Walk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Tror jeg står over dette spillet. Er ikke så glad i gåsimulator. Kom igjen nå! Det er reneste katarsis! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hvor mange dager består spillet av? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hvor mange dager består spillet av? 78 eller noe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hvor mange dager består spillet av? 78 eller noe. Oi! Tror jeg har spilt et par timer og er bare på dag 3!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Da somler du tydeligvis fryktelig siden spillet bare "skal" vare 3-4 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå