deep750 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Mor har gått til anskaffelse av iPhone 6. Hun har registrert touchID, men når hun nå forsøke å åpne den opp med fingeravtrykk, ber den om sekssifret sikkerhetskode. Noe om at man må skrive inn sikkerhetskode etter oppstart. Taster inn den jeg registrerte - både husker og har skrevet ned det samme i min passordbank, men det blir ikke godtatt. Noen som vet om det finnes noen mulighet for å få åpnet den med touchid, selv om den ber om sikkerhetskode? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Krever alltid kode etter omstart. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Om dere ikke har koden (eller har endret den ved et uhell) tror jeg ikke det er noen annen løsning enn å resette telefonen. Den er designet for at det skal være helt umulig å få tak i data/komme inn uten kode. Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Dersom du har aktivert "Finn min iPhone", så må du ringe Apple Support, for å få hjelp til å åpne telefonen igjen. /Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå