akelbo Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Første episode om den sverdsvingende Michonne slippes denne måneden.Klart for nytt The Walking Dead-sidesprang Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 ENDELIG! satt å tenkte på dette sist igår om når de endelig skulle komme tilbake Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg visste ikke at dette skulle komme, men det blir spennende. Det er jo på mange måter et garantert kjøp for min del hvertfall! Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg visste ikke at dette skulle komme, men det blir spennende. Det er jo på mange måter et garantert kjøp for min del hvertfall! jaja, visste de skulle komme tilbake begynte bare å bli redd det skulle bli en stund til ettersom de jobber med så mye forskjellig.. Drømmer jo om at Wolf among us kommer å snart Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nice! Det blir kos, men ikke før nærmere jul(?) når hele sesongen er ute. Forresten hvor blir de av siste kapittel av Minecraft Story Mode? Trodde de skulle gi det ut i midten av januar? Ellers så er vel ny sesong av Wolf Among Us mest interessant. Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Minecraft story mode en anbefaling? Ble så lei av Minecraft at jeg ikke tror jeg orker den typen grafikk å alt igjen selv av telltale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Blir det ikke en sesong 3? Jeg hadde da håpet på at de skulle bli en sesong 3... Har ikke spilt igjennom slutten av sesong 2, så IKKE spoil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå