Fox Norge Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Tips og triks som hjelper deg å overleve Valetine-helgen.ANNONSE: Slik lurer inviterer du dama med på Deadpool-filmen i helgen 2 Lenke til kommentar
Tsukeo Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Eller bare spørr: "Vil du se Deadpool på kino?" Funket for meg. EDIT: Jeg innser nå at dette står nederst i artikkelen. Endret 11. februar 2016 av Tsukeo 9 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Enda et lite tips : La oss se Deadpool på kino og etterpå en romantisk middag! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Her i huset er jeg heldig nok til at jeg tror plan b fungerer utmerket. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lilac1 Skrevet 11. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2016 Dette er den beste PR kampanjen jeg noen gang har vært borti. 11 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nå må jeg bare finne barnevakt til mine tvillinger på 3 år så kan vi se filmen ! Noen tips til lure argumenter som kan brukes for å "lure" eh jeg mener overbevise besteforeldre for litt barenpass på en dag som dette? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nå må jeg bare finne barnevakt til mine tvillinger på 3 år så kan vi se filmen ! Noen tips til lure argumenter som kan brukes for å "lure" eh jeg mener overbevise besteforeldre for litt barenpass på en dag som dette? Du veit ikke hvor lenge du har igjen og vil gjerne tilbringe litt kvaltitetstid med kona mens du enda har tid? 2 Lenke til kommentar
Paaluz Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Nå må jeg bare finne barnevakt til mine tvillinger på 3 år så kan vi se filmen ! Noen tips til lure argumenter som kan brukes for å "lure" eh jeg mener overbevise besteforeldre for litt barenpass på en dag som dette? Litt avhengig av tid og slikt, kanskje vi i Story Labs kan stille som barnevakt? Vi brancher ut og tar alle mulige oppdrag. Om du stoler på sånne PR-folk og sånt da. Ellers kanskje du kan ha en "akutt" tur på "legevakten"? Og på veien dit ramle innom kinoen? Bør kunne rettferdiggjøre ca 2,5 timer. 3 Lenke til kommentar
fooW Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Digger disse reklamekampanjene. Bra! 3 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Forsøkte meg på denne, fikk til svar spørsmål om vi ikke heller kunne se noe spennende med litt mer fart i... Lenke til kommentar
CWH Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Forsøkte meg på denne, fikk til svar spørsmål om vi ikke heller kunne se noe spennende med litt mer fart i... Hahaha! Men da gikk du for #1 eller #2 kanskje? Kjør på med plan B da! Jeg faila helt, viste fruen saken. Så det blir romantisk middag (det er morsdag og må vite). Så får Deadpool bli bromance senere. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvordan lurer jeg med typen? 5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Hvordan lurer jeg med typen? Ha på noe drittsexy undertøy og si at dette er premien om han blir med og ser filmen 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Er det så enkelt? Herregud, det var seks år med helt unødvendig mas. 4 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Det står mellom denne, alle vitaeproreklamene og den bettingreklamen med Vibeke Skofterud. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Dama som kjøpte billetter, har gledet seg til denne i månedsvis! Tror denne blir den beste filmen i 2016. 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hvordan lurer jeg med typen? Du lokker selvfølgelig med rompa til Ryan Renolds. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Her er det hun som vil se den mest. Jeg trenger bare å betale kinobillettene. Så dumt 1 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Fruen sa hun ville drepe meg om jeg så den uten henne, sååå 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hvordan drama-pitchen faktisk kommer til å bli tolket:"Hun kommer fra en hard bakgrunn som prostituert og må jobbe som stripper ... Akkurat som deg, kjære. " 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå