makmarian Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 De på reddit mente at jeg ikke kunne bruke denne til polish, men til waxing, stemmer dette? Link med mer informasjon: https://www.reddit.com/r/AutoDetailing/comments/454uoj/can_i_use_polish_machine_as_a_wax_machine/ Lenke til kommentar
h33t Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 ja. du kan bruke den til polering men den vill ikke gi i nærheten så god resultat som en poleringsmaskin. men når de sier godt resultat så mener de perfekt reperasjon av skadet lakk, speilblank overflate. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg vil fraråde å bruke slike maskiner da du helst har lyst til å vokse og polere lakken i rette bevegelser. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Den maskinen er dessverre ikke brukenes til noenting. Kjøp heller den to-hodede saken fra Clas eller Biltema, den er oscillerende, noe som gjør den enkel i bruk. Ellers kan man fint legge flytende voks/lakkforsegling med maskin. Det hender jeg gjør det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå