tjuddi Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Eller har prøvd denne?? Videobrille som virker som en 52tommer screen på 2m WOW Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Leker med tanken ang. denne.... Noen som veit hvor man kan få kjøpt den, helst i Norge? Har prøvd å søke littegrann rundt, men har så langt ikke sett noe annet enn denne tråden her.... Fant ikke så mye på Olympus sine sider heller.... ennå... Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 tenker litt på det selv... vet de har ett eksemplar på komplett i oslo sentrum men vet ikke helt hvilken modell det er. De har den også på papyrus og spaceworld hvis jeg ikke tar helt feil.. prislapp er rundt 6000 kroner Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 kan jo ikke kalle det noe nytt sony har hatt noe lignende på sine bærbare dvd spillere i et par år. noen klager over hodepine når man bruker slike briller. men må si det ser stilig ut,ligge og se på dvd samtidig Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Olympus har da hatt dette i hvertfall 5 år:=) bare så det er sagt:) hehe http://www.myspaceworld.com/default.db2?id=3161 Der har de 3 typer med den rimeligste modellen til 6500 kroner Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Var litt redd for det med hodepine og slikt ja... Men måtte vært bra fett og praktisk på LAN-parties!!! Om den takler typisk PC-oppløsning og oppdateringsfrekvens da... Kanskje en potensiell test for gutta på hw.no/ digitalkamera.no? Hmmm, kanskje man kan låne en i en butikk for å teste selv?(*sikle*) Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Heisann:) Nå har jeg da endelig fått kjøpt disse eye trek brillene og er meget positivt overrasket:) Satt akkurat og så på matrix fra en dvd spiller og det er fantastisk opplevelse:)Bildet er utrolig klart til å være fra to så små lcd skjermer:) Jeg har forresten Modell FMD-200(6500 kroner) hvis det er noen som har noen spørsmål så bare post i denne posten:) Jeg er hvertfall meget fornøyd Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 14:48, Seserr skrev:Heisann:)Nå har jeg da endelig fått kjøpt disse eye trek brillene og er meget positivt overrasket:)Satt akkurat og så på matrix fra en dvd spiller og det er fantastisk opplevelse:)Bildet er utrolig klart til å være fra to så små lcd skjermer:)Jeg har forresten Modell FMD-200(6500 kroner)hvis det er noen som har noen spørsmål så bare post i denne posten:)Jeg er hvertfall meget fornøyd FMD-200PS? har hørt at bildet er litt kornete. stemmer det? hvordan går det med widescreen dvd filmer. må jo ha den et hakk dyrere versjonen for å få widescreen. da også "62tommer" Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hmm.. hva skal jeg si.. det enkleste hadde jo vært å ta ett bilde men det går jo ikke:) Jeg så litt på tv istad ser ingen forskjell i billedkvalitet fra den tven jeg har nå i forhold til brillene teksten er også lett å lese.. nå har jeg ikke akkurat en helt ny tv da men jeg syns det blir akseptabelt , ser ikke mye tv uansett. Fra dvd spiller blir bilde supert, den lager widescreen som en vanlig 4:3 tv.. bildet blir ikke dratt men settes sånn skylapper hvis ikke jeg husker helt feil. bare send meg en mail hvis det er noe mer:) Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har ikke prøvd olympus sine, men har prøvd sony sine briller. Vil si at de virker bedre... (bortsett fra at utgaven jeg prøvde ikke var beregnet på pc, så det ble litt dårlig når jeg prøvde det...) Sony sine virker mindre og ikke så klumpete, og dessuten kan de åpnes så du kan få en virtuell skjerm midt i rommet :smile: Morsom funksjon... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 sony sine briller, er det noen som har en link til dem? og oppløsning er viktig. har lyst på ett sett til å spille cs med og da holder det vel ikke med de billigste til olympus? noen som har linker til tester eller butikker med dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå