sparks Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Stusset ikveld over en side kalt http://www.minnebutikken.tk/.. Noen som har erfaringer derfra? Så rimelig useriøs ut? Er det lov å importere å selge slik som dette? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hahahahah...så latterlig Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Doh, linken funker ikke mer? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Når det gjelder lovligheten ved gesjeften, så avhenger jo det av om han betaler moms på de produktene han importerer. I tillegg synes jeg at han drar den litt langt når han hevder at prisen andre steder er 1300,- Komplett har brikken til 1072,- og jeg regner med man kan finne den enda billigere andre steder. Når det gjelder seriøsiteten til vedkommende, så tviler jeg ikke på at det er ment seriøst. Hvordan man tar det er opp til den enkelte. Mitt stalltips til minnebutikken.tk ville ha vært å satse på minne som er litt mer i "skuddet". PC133 SDRAM har liksom gått av moten -KJ Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg syns vi alle bør ønske "lykke til" til de to kristne kompisene. Det kommer de til å trenge... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Joda, seriøse greier det der. Butikk på .tk domene med pop-ups og hele pakka. Også skal mye av varene selges gjennom Qxl? :!: Tror nok ikke de får solgt noe til meg nei Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 og ikke glem geocities webspace Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hehe deiligt webdesign. Besta eg har sitt i ein nettbutikk Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 så dere hvor mange som hadde vert inne på siden. og det er tross alt .tk Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 tullinger kaller vi sånne folk... de bruker jo bare siden(geocities)til å reklamere for varer som de selger gjennom QXL... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er jo bare kødd da... Sjekk hvor linkene fører hen da... f.eks. til www.jesus-web.tk ... Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hehe... sinnsykt lamt!!! lo godt av de 2 godtroende kristne minne-spesialistene ja.. Hvem gidder vel ha SDRAM? Dyre var dem også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå