Miss_star Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Noen som vet ca hvor lenge dåpsermonien varer? Nå tenker jeg hvor lang tid det tar ca per barn? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det vil nok variere litt, men 5-10 min? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Moderatormelding Trådtittelen er endret til noe mer beskrivende. Kommentarer på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Noen som vet ca hvor lenge dåpsermonien varer? Nå tenker jeg hvor lang tid det tar ca per barn? Ca 5 minutt. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Moderatormelding Off topic er fjernet, i henhold til retningslinjene punkt 1. Denne tråden spør om noe veldig konkret, og det forbauser meg at man fortsatt skal dra det over i den sedvanlige, generelle religionsdebatten. Brorparten av innleggene er skjult, og vi holder oss til trådens tema fremover. Vil igjen advare gjengående syndere nok en gang om dette. Gjør alle en tjeneste og les gjennom førstepost og les om det er en konkret problemstilling som er trådens tema. Deretter, om man fortsatt føler for å svare, kan man gjøre det uten å dusje ordene med galle. Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 2 minutter ca Ca riktig, men du må gange det tallet opp i det femti dobbelte for å få med jesus reklamen som kommer til å fosse ut av himmel losen som ser sitt snitt når han har folk i kirken sin... Personlig prøver jeg å skippe kirken om jeg kan... Noe de fleste i slekta mi også gjør, så det er ingen som har døpt ungene i kirken på... hmm, borti tyve år... Selv hadde jeg navnefest for minsten hjemme, gjør samme nytta.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Den er en del av gudstjenesten, så beregn ca en time, og husk å ta med cash til kollekten. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Ja, altså, vanligvis må man se de andre barnene døpes også, pluss en gudstjeneste, men selve dåpsseremonien varer ikke spesielt lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå