Peterman Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 * Barbermaskin som tåler vann. Utrolig tidsbesparende å kunne barbere seg i dusjen. * Nordost blue heaven signalkabel og høyttalerkabler. * Masse cd'er og dvd'er. * Hammer * Sopranos sesong 3 og 4 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Kjære julenisse! Kunne jeg vær så snill å fått en fin dame som ikke snakker så jævlig hele tida, som ikke konstant forventer at jeg skal betale for ALT hun gjør? (Kan godt betale for mat, underholdning, ol, men for guds skyld! Kjøp din egen ******* 700kroners miss sixty!) Tar også imot samsung 172X Levicom VisiblePower 500W Intellimouse Sapphire Radeon 9800pro m/Ny blokk Ny Hardisk (alt under 120gig selges på stedet (og maxtor)) Tegnebrett til data, så jeg kan få tegneserien min i gang Ny seng (data stol) narsil og glamdring Ønsker meg en forsikring på at jeg får billett til TG04 MINDRE KØ på TG04!!! masse fyrverkeri! godteri! at det kommer inn fler enn 110 mennesker på #hw.no @ undernet Hilsen |king_m|ephisto Edit: ønsker også at prisen skal falle på hardware, i tilfelle jeg ikke får noe av det som står over :grine: Endret 23. november 2003 av King_mephisto Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Vel.......husker hva jeg ønsket meg sist jul.......HK, brenner, høyttalere og kabinett. Jeg fikk: Sokker, bestikk, genser, hansker, flere sokker, deo + noe annet. hehe Ingen i familien har noe som engang ligner på datakunnskap og turde derfor ikke å kjøpe noe data. Jaja....sånn er det å nærme seg tretti Kan jo nevne at jeg hadde regnet med dette så jeg hadde handlet et par julegaver til meg selv på forhånd Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 For seint for meg :grine: Mor var i spania på ferie, og tog ligegreit heile handlinga der. :grine: Får sikkert bare dritt stuff eller sånn fake stuff :grine: :grine: :grine: my mother went to spain and all i got was this lousy t-shirt : Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tja, ønsker meg egentlig ikke så mye.. *Nye fisker til akvariet mitt(de forrige døde da jeg hadde saltsyre i vannet). *Need For Speed Underground. *<-------På denne her hadde jeg tenkt dere kunne finne ut noe, for jeg vet ikke hva jeg ønsker meg.. Har jo så mye rart fra før av. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 *Nye fisker til akvariet mitt(de forrige døde da jeg hadde saltsyre i vannet). Ehh.....saltsyre i akvariet Tror neppe du får noen nye før du kvitter deg med saltsyra Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har jo rensa akvariet for en stund siden nå da. Jeg måtte jo finne ut hva som skjedde når jeg hadde saltsyre i akvariet! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har jo rensa akvariet for en stund siden nå da. Jeg måtte jo finne ut hva som skjedde når jeg hadde saltsyre i akvariet! Du fortjener ikke å ha noen form for kjæledyr! "Måtte bare se hva som skjedde om jeg kjørte over katta!" "Måtte bare....." "Måtte bare....." Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har jo rensa akvariet for en stund siden nå da. Jeg måtte jo finne ut hva som skjedde når jeg hadde saltsyre i akvariet! Fy fan. Ekle ******. Var ikke kult engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå