DraZeN Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Et lian li pc 6077 , med aqua computer vannkjøling på alle komponenter , 4 250 gb hdder . Pentium 4 3.2 ghz , radeon 9800pro , og 4gb ram Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Vel eg ønsker meg ett kjærlighets liv. Av materielle ting som er down to earth så ønsker eg meg følgende: RC modell fly Ny HK og CPU Heftig digital cam Penger kommer ikke på flere ting i farten. Har vel tatt hoved ønskene mine men det er mange små og billigere ting som eg ønsker meg også. Endret 19. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Penger! Mest geniale man kan ønske seg spør du meg, men kanskje ikke det mest spennede : Men det er spennende å gruble på hva en skal bruke det til :-) Lenke til kommentar
kenny Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 2 meter pudder på Vassfjellet, par-tre kasser øl til romjula Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jeg ønsker meg nytt tastatur, husker ikke hva det heter men det er et fra microsoft.. lego kunne vært flott det.. helst technic... RC bil.. bensindrevet.. et minikjøleskap for å ha brus i.. og en ny harddisk.. (OS fabler, og vet ikke hvor mye ledig plass den har lenger..) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 jeg ønsker meg nytt tastatur, husker ikke hva det heter men det er et fra microsoft.. lego kunne vært flott det.. helst technic... RC bil.. bensindrevet.. et minikjøleskap for å ha brus i.. og en ny harddisk.. (OS fabler, og vet ikke hvor mye ledig plass den har lenger..) kjøpte meg et minikjøleskap på europris som kosta 500 på tilbud. überdigg, har tom modda det med arctic silver 5 og en enermax 92mm vifte som kjører på lav hastighet. får plass til 14 colabokser kan brukes som varmeskap også. holde pizzaen varm på lan feks (65 grader) ultimate lan box:) mangler bare uv-lys og katoder inni for det er et vindu nemlig Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hvilken butikk?? er det lenge siden, har de den fortsatt? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Eg ønsker meg heller noe som eg kan hugse for resten av livet, noe sånn som en tur til asia eller afrika. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 hvilken butikk??er det lenge siden, har de den fortsatt? EuroPris. Det må du nesten høre med din lokale butikk om.. Elverum er utsolgt hvertfall.. Svært enkelt å modde også.. er bare en peltier og 2 digre kjøleribber. Gikk ned 2 grader (fra 5 - 3) etterpå også. Lykke til Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Masse Skrift Foreløpig: CD Album: REM - In Time: Best of REM 1988-2003 Dido – Life for rent The Kinks – Ultimate Collection The Monkees – The essential Collection Manfred Mann – Best of Manfred Mann 1964-1966 The Beatles – Sgt Peppers Lonely Hears Club Band The Beatles – 1 Queen – Greatest His 1, 2 og 3 The Ramones – Best of The Chrysalis Years Alice Cooper – Super Hits DVD: Matrix reloaded The Ring (Remake 2002) American History X Phone Booth Monty Python – The Meaning of Life Bowling for Columbine Hitchcock – Fuglene Data-spill Need For Speed Underground CM 03/04 Simpsons – Hit and Run Ringenes Herre – Atter en Konge Warcraft 3 – Reign of Chaos The sims – Deluxe Edition Colin McRae Rally 3 Neverwinter Nights Counter Strik – Condition Zero World of Warcraft Half-Life Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 1.Snø 2.Sesongkort til Eikedalen *grin* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Å ikke ødlegge meg sjøl på snowboard (snøbrett) i år, det er jeg heller flink til. men det går stort sett greit, så lenge nakken ikke går Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 det var da fært så mange som ønsket seg venner? hint hitn kanskje skru av pcen litt eller? Det skal jo ikke gå utover livet.... Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 det var da fært så mange som ønsket seg venner? hint hitn kanskje skru av pcen litt eller? Det skal jo ikke gå utover livet.... Liv? Hvilket liv? *grin* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 * Digitalkamera * Bøker * Undertøy * Sminke * Stearinlys * Bøker uten skrift til mine egne dikt, noveller osv * Kontantkort * Smykker * Harry Potter effekter * Vanessa Carlton effekter * Skilpadde * Plakater * Laptop * Årsforsyning med te * Ullsokker aaah, materielle goder... Også ønsker jeg meg fred på jord og sånn Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 -Snø -el gitar og forsterker -ny HD -pre release av RoTK DVD-R og selfølgelig fred i verden osv. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 * Digitalkamera* Bøker * Undertøy * Sminke * Stearinlys * Bøker uten skrift til mine egne dikt, noveller osv * Kontantkort * Smykker * Harry Potter effekter * Vanessa Carlton effekter * Skilpadde * Plakater * Laptop * Årsforsyning med te * Ullsokker aaah, materielle goder... Også ønsker jeg meg fred på jord og sånn du er klar over at man må søke om å få ha skilpadde?? og at bare de som er ekstremt hyperallergiske mot "altmuligrart" få noen skillpadde... og det er bare de ferreste som får ønsket sitt invilget... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 -En MP3 spiller, helst med litt stor HDD. -Klær -Hidden & Dangerous 2 -Hmmmm -hmmm... -Et års forbruk av cola? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 For seint for meg :grine: Mor var i spania på ferie, og tog ligegreit heile handlinga der. :grine: Får sikkert bare dritt stuff eller sånn fake stuff :grine: :grine: :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå