Antihero Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva står på ønskelisten deres for julen 2003? Sett opp liste over alt mulig rart, kanskje jeg får noen ideer til meg selv eller gavetips. Lenke til kommentar
Lexler Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hovedkort og prosessor, vannkjølesystem, mer ram, skjermkort, kabinett (et kult et), tastaur og mus, en haug dvd+r plater, egentlig det meste på data fronten er mer enn velkommen... når min nye pc skal bygges er det bare harddiskene, cd og dvd brennerne, skjermen og kanskje tastaen. Musa skal knuses mot en hard vegg når den tid kommer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 en venn og krig og fred og sånnt og lavere avgifter på bil .. jeg sliter som det er ... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 en bærbar pc, flere venner, bil og en mini itx pc Da hadde jeg hold kjeft og våre fornøyd Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Penger! Mest geniale man kan ønske seg spør du meg, men kanskje ikke det mest spennede : Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) K-DoG som venn DVD spiller Ny skateboard plate Klær EDIT: Gef, å ønske seg penger til jul er teit spør du meg. Endret 18. november 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 ...flere venner... Her, XeLix, ta noen venner. Det er jo jul bare en gang i året. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Jeg er teit, og ønsker meg penger til jul. *grin* Endret 19. november 2003 av Swag Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg ønsker meg noen nye ps2 spill,dvd-filmer,mobil noe klær kanskje Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Fred, solidaritet og likestilling blandt alle mennesker på jord. ) (.. og en Creative JukeBox ZEN NX 60 GB ) Endret 19. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) (.. og en Creative JukeBox ZEN NX 60 GB ) altså.. mye bedre gave :nice: *grin* Endret 19. november 2003 av zacky Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Penger er jo det mest geniale da du slipper å styre med ønskeliste og kan kjøpe det du har lyst på, når du for lyst på det! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) (.. og en Creative JukeBox ZEN NX 60 GB ) altså.. mye bedre gave :nice: *grin* ALTSÅ: 1. Jeg vil ikke ha en Ipod. 2. jeg har ikke bedt om tips til en annen mp3-spiller. 3. Det har INGENTING med denne tråden å gjøre. 4. Jeg liker Zen NX bedre, dessuten har den bedre lyd og mer lagrinsplass. 5. Ser det ut som om jeg bryr meg om hva DU mener om mp3spilleren JEG vil ha? 6. Det er fantastisk unødvendig å slenge ut sånne kommentarer kun basert på "jeg liker aaaipådd!". 7. Du minner meg om folka på gamer.no -> "PS2 er best", neste - "NEI xbox er best, sådetså, ingen protest din dustefjomp." Endret 19. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 haha greit nok, alle har sine meninger.. synes mp3 spiller generelt er en bra gave uansett da :-) Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hmm ønskeliste til jul, skavise... Penger Lappen Mer cymbaler til trommene Ny hardware (stort sett alt mulig) En enveisbilett til Gran Canaria *grin* (ikke tull, flytter nedover om ikke så altfor lenge, bare lappen går i boks først...) Fred på jorda, elns... Tror det var det meste Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) ny skjerm....helst lcd + webcam kanskje og nytt tastaur. Endret 19. november 2003 av Serqevx Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Penger.... eller.... En verden der eg ikke hadde ønsket meg penger... at rasister slutter å være rasister... (og sist men ikke minst... ...ei ..... jente... ) Er egentlig mer enn fornøyd når det gjelder matrielle ting, men alltid kjekt med nye ting: En LCD-skjerm som når 1600x1200 Tablet PC Nytt Anlegg Mp3 Hardisk Spiller.... og mange andre unyttige ting... Endret 19. november 2003 av TLZ Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 RAWR! Julegaveønsker er fun! Mine er kombinert med bursdagsønsker, i og med at de ikke er så langt fra hverandre.. : - ..besøk av pewsen min.. *sukk-whine* - DREADS - Mobiltelefon (Type: Nokia) - LOTR:TT Giftboks Set saken - Pirates Of The Caribbean: The Curse Of The Black Pearl: 2-Disc Collector's Edition - The Nightmare Before Christmas Jack And Sally Wine Glass Set - Coldplay Live 2003 DVD + Bonus Live CD - Finding Nemo : 2 Disc Collectors Ed. - 10th Kingdom - Sone 1 - Piercingsmykke til navlen min - Kaffetrakter - Microbølgeovndings - Støvsuger - Wok-panne - J.R.R. Tolkien - The Lord Of The Rings 1-3 - Innbundet/Engelsk - LEGO!! - Nytt sykkelsete! (det andre ble stjælt) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 EDIT: Gef, å ønske seg penger til jul er teit spør du meg. Da vil jeg gjerne høre hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå