patgru Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei. Jeg trenger litt hjelp og jeg er ganske ræva på elektronik. Ok, jeg trenger å lage en høytaler eske/kasse med to høyttaler elementer i. Høres kanskje greit ut, men høyttalerne kan ikke være høyere en 20 mm eller ha en total diameter på 40 mm. Så ønsker jeg å ha en AUX ledning (eller en annen ledning som funker til alle smarttelefoner) til disse høytalerne, men jeg ønsker ikke å strømtilførsel til høytalerne (bortsett fra AUX). Legger med en liten tegning av det jeg ønsker. Jeg vet jo selvfølgelig ikke om dette går. Men hvis dere kan hjelpe meg med dette så skal jeg vise dere hva jeg holder på med og dere kommer ikke til å angre på å hjelpe meg. Tusen takk på forhånd Hilsen Pat Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Du trenger en forsterkerkrets, og noe som gir strøm til den. Altså en strømforsyning eller ett batteri. Jeg ville sett på ebay etter forsterkerkrets, og kanskje høyttalerelementer. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Deal Extreme har en del alternativer og, som f.eks. http://www.dx.com/no/p/3w-40mm-speaker-driver-unit-black-4-ohm-122521#.VsMJbvnhA-U Men som J-- skriver må du ha en forsterkerkrets for å få noe særlig lyd der du har tegna inn en svart magisk boks. F.eks. en slik http://www.dx.com/no/p/2-channel-3w-pam8403-audio-amplifier-board-red-146300#.VsMJ8PnhA-U som kan drives av 4x1.5v batterier eller en billig veggvorte fra Clas eller dx selv. Har ikke testa noen av produktene jeg har lenka til selv, første og beste treff... Lenke til kommentar
patgru Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 Takk skal dere ha. jeg skal ta et dyppdykk inn denne verden i helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå