Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Analyse av Biler filmen.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en analyse av biler filmen, men finner ikke ut hva filmen prøver å fortelle oss? Og er vennskap og kjærlighet de eneste temaene i filmen?

Hva kan man si om forholdet mellom Sally , Mater , Doc Hudson og McQueen ?

Hvem presenterer historien om racecar McQueen til oss ? Vet vi noe om hva McQueen mener ?

post-379374-0-94973700-1455133976_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Integritet. Det å gjøre det rette.

McQueen går fra å være en oppblåst drittsekk som kun bryr seg om seg selv, til å velge å dytte en kræsja konkurrent over mållinja på bekostning av å vinne det viktige løpet selv.

Det finnes mer i livet enn rikdom og berømmelse.

Pluss at man skal svinge utover i svingen når man får skrens på bakhjula!

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har en analyse av biler filmen, men finner ikke ut hva filmen prøver å fortelle oss?

Ikke alle filmer prøver å fortelle oss noe, men prøver å underholde publikum tilstrekkelig til å tjene litt penger på filmen.

Som sådann kan du muligens analysere (dvs ta ting fra hverandre) sett utifra ett rent komsument perspektiv, der man som konsument kjøper ett produkt man liker fra en produsent som prøver å tjene penger på dette.

Analyser filmen som ett konsumprodukt fra ett businessperspektiv.

Mulig du bør sjekke med lærer om en slik angrepsvinkel er OK før du kjører ivei.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cars_(film)

https://en.wikipedia.org/wiki/Analysis

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har en analyse av biler filmen, men finner ikke ut hva filmen prøver å fortelle oss? Og er vennskap og kjærlighet de eneste temaene i filmen?

Hva kan man si om forholdet mellom Sally , Mater , Doc Hudson og McQueen ?

Hvem presenterer historien om racecar McQueen til oss ? Vet vi noe om hva McQueen mener ?

lekse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...