maanemann Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Hva synes dere er den beste norske streamingtjenesten av film (med tilsvarende utvalg som Get og itunes) om dagen. Tenker ikke på bare på opprinnelig norske tjenester, men også tjenster som er etablert på det norske markedet. Og med beste mener jeg bilde og lydkvalitet? Endret 10. februar 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Er vell lite som slår Netflix i 4k? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Luret på samme. Hvilke tjenester har f.eks 5.1 lyd? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Luret på samme. Hvilke tjenester har f.eks 5.1 lyd? Netflix Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Ja, sant nok. men jeg tenker på en tjeneste som har så nye filmer som Get. Jeg er nok redd svaret på det er "Get". Jeg har sans for Get, men av en eller annen grunn ikke så sans for filmleietjenesten. Bruker derfor iTunes til dette (svært sjelden dog) siden det lanseres svært få bra filmer. Jeg gjerne skulle likt å finne et alternativ til begge nevnte. Kan ikke CDON eller Platekompaniet komme opp noe bra da? Eller Komplett.no som driver med så veldig mye om dagen. Komplett.no har jo liksom blitt Norges svar på Amazon (og de har jo jo som kjent den gode Amazon Prime ) Endret 12. februar 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Luret på samme. Hvilke tjenester har f.eks 5.1 lyd? Netflix Vet Netflix har det, men har noen av de andre det? Synes det virker som det for det meste går i stereo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå