Knut S Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bare rør ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Skorsteinen på ett skip ? Ett mystisk og spennende motiv. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 ja det er skorstein på color magic . Ja syns den trengte å komme på bilde for seg selv. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Lurte først på om du hadde tenkt å kjøre hele Tek'n i senk da jeg fikk følelsen av å se en stridsvogn komme mot meg. Litt spesielt og spennende bilde. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Lurte først på om du hadde tenkt å kjøre hele Tek'n i senk da jeg fikk følelsen av å se en stridsvogn komme mot meg. Litt spesielt og spennende bilde. Roar Nei må jo være litt snill. Kan jo ikke ? tek.no Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hei, Knut S. Et spennende motiv som jeg nok ikke ville ha visst hva var, dersom jeg ikke hadde lest andres kommentarer ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg