resac Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 her er noen bilder av kabinettet som antagligvis skal brukes til filserver etterhvert... Bilde Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 har dere noen ideer om hva jeg kan gjøre? har tenkt på lakkering osv, men fronten er jo direkte stygg.. hva bør jeg gjøre der? og noen som vet hvordan jeg kan lage sidedører? har ikke det til dette kabinettet... Lenke til kommentar
inforcer Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 kjøp masse lys osv.. ny PSU og flekk ut dassrullern : Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 kjøp masse lys osv.. ny PSU og flekk ut dassrullern : Yummy: Legg til Snu bildene rett vei før du poster dem noen plass i bildeguiden. Jeg tror ikke jeg fant den i sted når jeg skummet over. Resac: Ta det som ett hint og lykke til med mod. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 det er så sykt vanskelig å se på sånne stooooore bilder med en liten 17" skjerm.. du kan skjære+katoder etc.. det vanlige. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Be my guest. Edit: La merke til at jeg har vært regget her i 2 år, på denne dag. Endret 19. november 2003 av Grimnar Lenke til kommentar
Patman b Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hva med å lakke det i en fet farge, årne inn vindu i topp og siden og sette i vifte i siden/topp??? *grin* Lenke til kommentar
resac Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Joa.. dassrull kan være kjekt å ha av og til men uansett, beklager at jeg ikke forminska bildene osv. men håper det går greit like vel *takk til Grimnar*.. jeg har ikke sidedørene til kabinettet, må nok mekke de selv.. Men noen ideer til fronten da? den er søren så stygg.... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hva med å lage ny front i hobbyplank. og nye sider og topp i kryssfiner eller hobbyplank der og? laminat funker også bra, men blir vel kanskje litt rip-off kan bli ett fint møbel av den da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 ja har en ide...(kjøp deg et nytt et) Lenke til kommentar
resac Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 ja har en ide...(kjøp deg et nytt et) morroklumpen... skal jo bare bruke den som filserver da.. har en søt liten Lian Li som jeg bruker..! :nice: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 seriøst : lakkere den med "pianolakk" (svart *grin* ) og kanskje lage et vindu eller noe sånt ...begynner kanskje å bli "litt" uoriginalt men det funker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå