Gå til innhold

Acer V3-372. Bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derfor hadde jeg heller vurder intel nuc fremfor laptopen.

Lykke til med Intel NUC på flyet, toget, bussen etc. Når TS spør om en konkret laptop, så er svarene dine helt på jordet.

Siden du sier at dette ikke er nyeste oppsettet man kan kjøpe, så kan du kanskje komme med et konkret forslag til maskin med 13,3" skjerm til omkring 7,5K. Finner du noe nyere og kraftigere?

Lenke til kommentar

Vent noen måneder så kanskje det dukker opp, fleste av maskinene er utdaterte i dag.

Jeg bare nevner det så blir det opp til trådstarter å ta endelig valg.

Utdaterte? Det er jo først nå det begynner å bli et rimelig utvalg av Skylake-baserte maskiner på markedet her på berget. Denne konkrete maskinen er ikke utdatert, og den vil heller ikke bli det med det første.

Lenke til kommentar

Vent noen måneder så kanskje det dukker opp, fleste av maskinene er utdaterte i dag.

Jeg bare nevner det så blir det opp til trådstarter å ta endelig valg.

Utdaterte? Det er jo først nå det begynner å bli et rimelig utvalg av Skylake-baserte maskiner på markedet her på berget. Denne konkrete maskinen er ikke utdatert, og den vil heller ikke bli det med det første.
10 minutter siden

Selv om maskinene er "utdaterte" idag,holder de kanskje til skissert bruk hjemme og på reise? Nevnte zenbook til 6990,- på Expert og Yoga 3 pro 7990,-...er det vel så bra med Acer i første innlegg ifht spesifikasjoner??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...