Toset Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg brukte det programmet som fulgte med min T610, SE Image Editor, og da jeg skulle lage utsnitt av bilder som jeg skulle sende til telefonen, kunne de bare lagres som .bmp, selv om bildet jeg tok utsnitt fra var .jpg fil. Men da jeg skulle overføre de via Ir til telefonen fikk jeg vite at det var ugyldig filtype, fikk ikke overført noe bmp til telefonen min via IR. Og programmet kunne bare lagre .bmp, ikke .jpg som telefonen støtter. Noen som har noen ideer? Har endel bilder jeg gjerne vil ha tatt utsnitt av og sendt til telefonen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Det programmet egner seg ikke til behandle bilder etter min mening. Men hvis du absolutt ønsker å bruke det ville jeg ha lasta ned en ny versjon fra sonyericsson hvis jeg var deg. Men jeg anbefaler deg altså å bruke et annet program enn det hvis du har mulighet til det.. Endret 18. november 2003 av Slettet-cfOgpBusmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå