anon12234 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 lol, jeg mener ikke lyden været gir fra seg, jeg mener selveste regndråpene............de som detter ned fra himmelen i aztec på cs 1,6......hvis man skriver cl_weather 0 der, da forsvinner selveste dråpene........lyden er stopsound Lenke til kommentar
krest Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 har 85 hz Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg kjører 200hz på skjermen i cs, da får jeg tilsvarende fps (med developer på "1"). Skjønner enkli ikke vitsen med developer. Jeg ser ingen forskjell? Og igjen: Ingen fordeler med det.. Grafikkmotoren klarer ikke vise mer enn 100fps samme hvor mye du prøver å forandre på det. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Developer 1 er vel bare en slags print fra console'n, slik at cvar forandringer vises. Jeg har ikke spilt mye 1.6 men fra CS-script tiden min frem til 1.5 brukte man developer kommandoen for å få echo's og cvar changes opp på skjermen. Og hva skal du med mer enn 60 FPS? Jeg har spilt med det siden b6.0 helt frem til v1.5 og merker ingen forskjell på 60-100 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Developer 1 er vel bare en slags print fra console'n, slik at cvar forandringer vises. Jeg har ikke spilt mye 1.6 men fra CS-script tiden min frem til 1.5 brukte man developer kommandoen for å få echo's og cvar changes opp på skjermen. Og hva skal du med mer enn 60 FPS? Jeg har spilt med det siden b6.0 helt frem til v1.5 og merker ingen forskjell på 60-100 Nå kødder du håper jeg ?! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Og igjen: Ingen fordeler med det.. Grafikkmotoren klarer ikke vise mer enn 100fps samme hvor mye du prøver å forandre på det. Det skjønner jeg, men er bedre å ha skjermen på 200Hz (Noe jeg ikke tror han har) enn 100hz selv om du bare har 100fps. Skjermen blir skarpere og klarere med 200hz! Men sånn rent spill messig ser du ikke noe flere bilder i sekundet. Men merker at bilde blir penere å se på. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skriv: developer fps_max 300 (tror jeg det var..) Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Mangen wannabe CS guruer her gitt... Se til å sette igang 20fps-er-like-bra-som-100fps diskusjonen sporenstrax! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hva slags skjerm har du som klarer 200hz ? Hva slags oppløsning klarer du 200hz med ? Det er med en Nokia 446X-Pro i 640x480 oppløsning. Noe jeg personlig mener er den beste oppløsningen i cs. Det er selvfølgelig en smaksak. Og som Pomfri sier, hzèn slår seg ned til 60 hz i cs om du ikke låser den til noe annet. Det kan du kjøre med bl.a powerstrip. Da kan jeg gå med på at du klarer 200hz, min klarer faktisk 210 hz på 640 tror jeg. Trodde de alle fleste hadde 1024 og oppover i cs jeg. Men er jo hver sin smak. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nå skulle jeg til å be deg søke etter specs på skjermen min. Ikke det at det egentlig er noen vits å sette igang en oppløsnings-diskusjon, men det store flertallet bruker 800x600 eller 640x480 i cs. Noen med 1024x768 men ikke noe høyere enn det. Og angående developer, hvorfor skal det vises mer fps enn det motoren faktisk klarer? Og, selvom øyet ikke oppfatter mer enn 60 fps eller hva det er merker de fleste forskjell på om de kjører 60 eller 100 fps.. Jeg gjør i allefall det. Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) øyet har bare 26 fps ellerno.. Motion pictures look realistic at 24 FPS primarily because each frame incorporates motion blur. It isn't usually an infinitely short snapshot of time, but a relatively slowly exposed snapshot of nearly the entire 24th of a second it relates to. Since things are moving during that time, they blur. fps'en i cs er helt feil i forhold til andre spill - tester..har du 25 i feks. 3dmark testene så hakker det ikkeno...heller ikke flightsim Endret 22. november 2003 av Snotty Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du leste det du nettopp pasta? "Motion pictures look realistic at 24 FPS primarily because each frame incorporates motion blur. It isn't usually an infinitely short snapshot of time, but a relatively slowly exposed snapshot of nearly the entire 24th of a second it relates to. Since things are moving during that time, they blur. " øyet kan oppfatte mye mer, det er teknikken det går på. Skjermer er interlaced, og ting kommer fortere opp på skjermen hvis det er flere frames = mer tid til å reagere. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hei lurer på hvilken komando som må skrives for at fps i cs skal vises hvis du vil ha kommandoen hver gang cs åpnes, lag et nytt word dokument kalt "autoexec.cfg", hvor du skriver netgraph kommandoen. Legg dokumentet i CS mappa. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) bruk hltoolz og tweak det max :\ Endret 23. november 2003 av s_M_p Lenke til kommentar
Noty Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nå skulle jeg til å be deg søke etter specs på skjermen min.Ikke det at det egentlig er noen vits å sette igang en oppløsnings-diskusjon, men det store flertallet bruker 800x600 eller 640x480 i cs. Noen med 1024x768 men ikke noe høyere enn det. Og angående developer, hvorfor skal det vises mer fps enn det motoren faktisk klarer? Og, selvom øyet ikke oppfatter mer enn 60 fps eller hva det er merker de fleste forskjell på om de kjører 60 eller 100 fps.. Jeg gjør i allefall det. Kjører 1600x1200 med 85Hz på skjermen i cs Bruker net_graph 3. Ligger dønn stabilt på 100fps. Da er alt av godsaker slått på max på skjermkortet. Vsync er selvfølgelig av. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Developer 1 er vel bare en slags print fra console'n, slik at cvar forandringer vises. Jeg har ikke spilt mye 1.6 men fra CS-script tiden min frem til 1.5 brukte man developer kommandoen for å få echo's og cvar changes opp på skjermen. Og hva skal du med mer enn 60 FPS? Jeg har spilt med det siden b6.0 helt frem til v1.5 og merker ingen forskjell på 60-100 Du merker sikkert ikke om noen slår av museakselerasjon i windows hvis du er vant til å ha det på heller... Spillet går mye saktere når den dropper fra 100 til 60, og det virker som om du har lavere sens i det øyeblikket. For de som bruker musa til å sikte med og ikke bare strafer siktet på plass, kan fpsdropp (evt at fpsen har låst seg lavere en hva man er vant til) være veldig plagsomt. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Developer 1 er vel bare en slags print fra console'n, slik at cvar forandringer vises. Jeg har ikke spilt mye 1.6 men fra CS-script tiden min frem til 1.5 brukte man developer kommandoen for å få echo's og cvar changes opp på skjermen. Og hva skal du med mer enn 60 FPS? Jeg har spilt med det siden b6.0 helt frem til v1.5 og merker ingen forskjell på 60-100 Nå kødder du håper jeg ?! Det stemmer det. Alltid spilt med 60 FPS jeg og, og merker ikke forskjell fra 100. De fleste kameratene mine har også 60. Har hørt at det er en "sperre" på dette i windows tror jeg det var? Så ikke noe å frykte hvis du "bare har" 60 fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå