suggen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei! Jeg jobber for tiden med å ordne noen wiki-sider i firmaets eget wiki. Men da jeg ønsker å sette inn et bilde bestående av 3 elementer som linker til 3 forskjellige steder sliter jeg litt. Har lest at image-map kan fungere med kordinater men da må jeg ha media-wiki, noe som jeg ikke har mulighet til å installere akkurat nå. Jeg har også prøvd å dele opp de 3 elementene men får da ikke posisjonert de slik de er ment da wiki kun lar meg posisjonere right, left, center osv. Hadde det bare gått med position: relative; eller noe lignende fra CSS så hadde saken vært løst. Noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Du legger inn 3 bilder. Ikke gjør det vanskeligere. 1 Lenke til kommentar
suggen Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Sorry dårlig formulert av meg i det ene avsnittet der. Jeg har prøvd å legge inn 3 bilder, men da grunnet de veldig få posisjoneringsvalgene så vil ikke de tre bildene bli posisjonert slik de skal være i følge skissa jeg har fått tilsendt. Resultatet blir til at det er en sto glippe i mellom det øverste bildet og de 2 nederste pga linjeavstand. hadde det vært html/css kunne man bare skøvet bildet litt ned fra linja så hadde det vært helt greit. Kan ikke legge ut skissen her, men la oss si det er ganske likt dette med 1 boks over 2 bokser: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå