fjarle Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Blir det AMOLED eller LCD?LG G5 får skjerm som alltid står på Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Funket jo fjell på N8. Har savnet det siden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg regner med at det går an å slå av denne funksjonen også? For oss som ikke må være oppdatert på alt hele tiden... Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Kan legge til at dette er ikke noe som _var_ på Lumia-telefoner. Det er fremdeles funksjonalitet i W10 og det bruker ikke "noe" strøm i løpet av en hel dag. 4-5% batteribruk i løpet av en natts søvn på min 950 XL. Nå er det vel bare å vente på at LG, Samsung eller Apple innser hvor smart Continuum kan være. 1 Lenke til kommentar
gotark Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg vet det er mest sannsynlig, men kan vi vite utifra det som er skrivet at dette er fremsiden av mobilen? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg regner med at det går an å slå av denne funksjonen også? For oss som ikke må være oppdatert på alt hele tiden... Må ikke stirre på telefonen selv om displayet viser informasjon 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 IT-guy: Ja og nei. Det har vært borte på en del Lumia-modeller med LCD-skjermer. Noen av dem har i tillegg ikke hatt minnemodul tilknyttet skjermen, slik at for å være på har skjermen behøvd kontinuerlig oppdatering. Både LCD-teknologien og den konstante oppdateringen ville ført til at disse kunne krevd vesentlig mer strøm. Glance med "always on"-setting har dermed ikke vært tilgjengelig på alle. I Lumia 950-ene er det Amoled som gjelder, og fullverdig Glance er tilbake gotark: Vel, det er naturlig å tenke seg at det er slik, men det er ikke opplagt at det er slik. Spørsmålet er om YotaPhone-modellene som har e-ink-skjerm på baksiden har slått godt nok an til at de "store" produsentene følger etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jQUdcq Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 En LCD-skjerm som alltid er på? Dette er vel den dummeste funksjonen noensinne... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 LG har hatt OLED-skjermer i flex-modellene sine lenge. Kanskje de endelig har fått det bra nok til å putte i G-serien? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg regner med at det går an å slå av denne funksjonen også? For oss som ikke må være oppdatert på alt hele tiden... Må ikke stirre på telefonen selv om displayet viser informasjon Må ikke, men når man prøver å sove og har glemt å legge skjermen ned, kan jeg forestille meg at det vil være en smule plagsomt med skjerm som alltid er på. Jeg liker å ha det mørkt når jeg sover og slike lys kan faktisk plage meg såpass at jeg ikke får sove. Jeg vet det er mange andre som har samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg