Oyvind- Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 I går kveld opplevde jeg at samtlige Nexadingser sluttet å virke. Overvåker diverse temperatursensorer i huset og alt sluttet å virke. Garasjeportåpneren sender tilfeldigvis også på samme frekvens, og denne vil ikke åpnes med fjernkontroll. Kan problemet være signaler som forstyrrer anlegget mitt, og har noen opplevd dette tidligere? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Er noen av senderne i ferd med å gå tom for batterier? Enklelte 433MHz-dingser kan ha en tendens til å støye når batteriet er nesten tomt. ... kan noen ha lagt noe tungt på en 433 MHz-fjernkontroll? Lenke til kommentar
Oyvind- Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Er noen av senderne i ferd med å gå tom for batterier? Enklelte 433MHz-dingser kan ha en tendens til å støye når batteriet er nesten tomt. ... kan noen ha lagt noe tungt på en 433 MHz-fjernkontroll? Har tatt ut et lass med batterier, men mulig jeg har glemt noen. Fjernkontrollene er strømløse nå, men alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 jeg ville koblet fra/tatt batteri ut av en og en ting så sjekket. Men for alt du vet kan det være en nabo eller liknende, da er det vel ikke barebare, vet ikke om det finnes noe enkelt og greit utstyr for å peile dette. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Har hatt dette problemet et par ganger (og det er ikke noe særlig når garasjen ikke vil åpne seg når man skal på jobb!), begge gangene har det vært knappen til ringeklokka (433 MHz) til leieboerne som har hengt seg opp. Lenke til kommentar
Oyvind- Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Problemet har gått over av seg selv, uten at jeg helt vet hva som trigget det i utgangspunktet. Ringeklokka til leieboern skal jeg huske å sjekke neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå