lawiet Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg vet at jeg kommer til å stryke på fagprøven, jeg vet ikke om jeg har lyst til å gå på skole igjen. Har vudert lenge å begynne med youtube videoer Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det er nok vanskelig å leve av youtube, hvis det er planen. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Hvor vanskelig er det vi snakker om her da? Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 10. februar 2016 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2016 Veldig, veldig mye vanskeligere enn å stå på fagprøven. 19 Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Er jo mer gøy da ? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Er jo mer gøy da Gøy som hobby uten forpliktelse. Hensikten er å gjøre noe man har lyst til. Handlingen er i seg selv belønningen (indre motivasjon). Gradvis mindre gøy som jobb med forpliktelse. Hensikten er å tjene penger. Penger er målsetningen (ytre motivasjon). Det er hvertfall tendensen. Kanskje du er et unntak. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Er jo mer gøy da Det er mye her i livet som er gøy. Jeg synes for eksempel det er gøy å spille basketball, det er gøy å synge, og det er gøy å spille playstation. Kjekkest av alt er i grunnen å drikke øl og prate skjit. Men jeg tror ikke noen av disse tingene egner seg så godt som levebrød. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Kjekkest av alt er i grunnen å drikke øl og prate skjit. Men jeg tror ikke noen av disse tingene egner seg så godt som levebrød. Spørs kor underholdande du er. Om folk har interesse av å sjå deg drikke øl og prate skjit så kan du jo starte ein youtube-kanal Mulig øl og fyll kan utgjere nokre utfordringar i forhold til brukarvilkåra til youtube, men pytt, pytt. Det å starte ein youtube-kanal som ein kan tjene godt nok på er svært vanskelig med mindre du har eit stort talent. Konkurransen er no så stor, at sjølv om du er kjempeflink og har alt som skal til, så er det ikkje så lett å få den populariteten som er nødvendig for å få snøballen til å rulle. Dei fleste av dagens youtube-stjerner brukte mange mange år på å få mange nok følgarar til at dei blei kjente nok til å tiltrekke seg nye sjåarar. Så skal du prøve noke liknande så må du nok ha ein dagjobb til å betale rekningane fram til du forhåpentligvis kan leve av youtube. Det er ikkje heilt kostnadsfritt å starte med youtube videoar heller. I dag er det så mange som driv med play-alongs, videobloggar, og liknande at du vil ha store problemer med å komme nokon veg utan at du har tilgang til HD-kamera, profesjonell microfon, belysning og videoredigering. Tida der du kan gjere suksess ved å sitte i det halvmørke gutterommet og snakke rett inn i eit webcamera på 320x240 oppløysning er definitivt forbi. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hva slags videoer hadde du tenkt å lage da? 1 Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Hva slags videoer hadde du tenkt å lage da? Jeg har planer om å lage pranks og sketch videoer. har allerede en liste på mobile full av ideer som jeg a skriver ned, og jeg får bare flere ideer. Jeg føler virkelig at jeg kan få det til. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hvordan skal du skille deg ut fra de tusenvis av andre som tilbyr det samme? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Du bør heler starte med Youtube som en hobby. Er vanskelig å leve av å lage Youtube videoer. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Jeg vet at jeg kommer til å stryke på fagprøven, jeg vet ikke om jeg har lyst til å gå på skole igjen. Har vudert lenge å begynne med youtube videoer Du må for all del lage noen videoer og legge de ut på Youtube. Men du må regne med at det kommer til å ta lang tid før du får noe særlig ut av det. Jeg tror du bør gå inn i dette med et mind-set om at det blir moro å drive med på fritiden, og heller ta eventuell berømmelse/inntekt som en uventet og stor bonus. Mye styr på Youtube om dagen rundt prank kanaler. Da gjerne om at de fleste "faker" videoene sine ved å bruke skuespillere osv. Det er noe du burde være klar over. Kan bli litt drittslenging i kommentarfeltet. Men sånn er det vel generelt på Youtube kanskje. Endret 13. februar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
uGn Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hvorfor kan du ikke gjøre begge deler? Stå på fagprøve OG youtube? Begge delene vil det ta tid før du mestrer, men førstnevnte er gir deg en fast inntekt (nå vet vi ikke hva slags yrke du tar fagbrev i, men håper for din del at det er en jobb du faktisk får jobb av) mens du bygger opp en kanal. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Ikke hør på naysayerne. Start å lage videoer hvis du har tenkt på det lenge. Du er fremdeles ung og har tiden til hjelp. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Jeg har så mange geniale ideer, at jeg tør nesten ikke å legge dem ut på nettet. vil ikke at folk skal stjele dem xD Endret 13. februar 2016 av lawiet Lenke til kommentar
roflol Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg har så mange geniale ideer, at jeg tør nesten ikke å legge dem ut på nettet. vil ikke at folk skal stjele dem xD Folk stjeler ikkje Ideer uten om dei 100% sikker på det er penger i det. Trur du kan legge ut alle ideen dine her uten en sjel stjeler dem. Lenke til kommentar
lawiet Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Det koster jo dem ingenting heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå