Roar Kneppen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Når fargene forener seg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Imponerende fargelek. Veggpryd dette! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Gammal moro kanskje, men det går jo ikke ut på dato Fin dekor dette. Personlig likte jeg V2 og V3 best Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Fargerikt og vakkert:) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 V1 for meg - stilige "meleringer" Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Trodde først jeg hadde tatt på meg feil briller, for det ble da plutselig så bedugget syn. Men så var det bare Roar som har hatt det moro med å trikse med, - i alle fall mine syns-nerver. Her er det langt i fra syl-skarpt, det er flotte farger, men slik de flyter sammen, gjør de meg kjempesvimmel, Gudskjelov for ramma som er kjent og stødig. Fantastisk fått til Roar, for dette hadde en utrolig rar syns-effekt - i alle fall på meg Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei, Roar. "Gammal morro" kan være så mangt, og her er det snakk om seks, fargerike varianter av fullstendig uskyldig moro. Disse "utvanna" fargeklattene vil egne seg i glass og ramme, - jeg synes de er fabelaktig fine, og da i særklasse versjon 1. M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Skikkelig visuell oppkvikker..hele serien Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg