Anzure Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Vurderer å kjøpe en Hardware Security Module til min media server, dere kan kanskje tenke dere hvorfor jeg vil kryptere det. Noen som vet hvor bra det fungerer med BitLocker? Har noen harddisker som skal krypteres, inkludert systemdisken. Har et til spørsmål. La oss si jeg har en systemdisk og en lagringsdisk, passordet til systemdisken må uansett skrives under oppstart. Hvis begge diskene har samme passord, vil begge bli låst opp under oppstart da, eller bare systemdisken? Endret 10. februar 2016 av waremanu Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Er du sikker på at Bitlocker har støtte for HSM'er da? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Er du sikker på at Bitlocker har støtte for HSM'er da? Den burde vel ha det? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hvorfor burde den det? Bitlocker er laget for (og brukes primært på) bærbare PC'er i bedriftssegmentet. Disse maskinene har TPM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå