Glasscola2 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei! Jeg går lektorprogrammet på UiO idag. Der har jeg hovedfag i tysk, og samfunnsfag som fag 2. Her kan dere se oppbyggingen: http://www.uio.no/studier/program/lektorprogrammet/studieretninger/fremmedsprak/oppbygging/tysk-samf14.html Jeg er på mitt første år på UiO. Samboeren min vil flytte tilbake til Stavanger, hvor vi begge er oppvokst, for å ta en master der om 1,5 år. Men på UiS har de et krav om at minst et av fagene må være norsk, engelsk eller matte. Det er uaktuelt for meg. I den anledning lurer jeg på: Kan jeg ta med meg et årsstudium i tysk(som jeg vil ha etter neste år), ta en bachelor i statsvitenskap og så en master i pedagogikk og være kvalifisert som lektor? Eller er jeg nødt til å ta en master i statsvitenskap for SÅ og ta en master i pedagogikk? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Er det ikkje sjanse for å melde seg opp til ønska fag i Stavanger og til slutt få godkjent utdanning som lektor? Altså, gå studieløpet, ta dei faga som er relevant for deg og melde deg opp sjølv til eventuelle andre fag som er meir interessante. Då eg prøvde meg på lektor på UiO for nokre år sidan, var det eit krav for oss engelskelevar å ha norsk/spansk/fransk i tillegg, heller enn samfunnsfag. Då snakka eg berre med fagansvarleg og han fortalde meg at det skulle vere ei grei sak å ordne sjølv om det ikkje var eit studieløp i seg sjølv. Prøv å kontakte UiS og forklar situasjonen din. Alle tener på at vi har lektorar med kompetanse i fag dei faktisk vil ha kompetanse i. Det trur eg dei skjønar på UiS også. Ta med ei klype salt, for dette er anekdotisk: Ser dei at du har den ønska graden av kompetanse i tilsettingsprosessen, skal du vel etter det eg forstår bli rekna som lektor og lønna deretter. Brodern er adjunkt med opprykk, men har studert ei god blanding og ante ikkje kva kompetanse han hadde reint formelt før han fikk jobb og dei fortalde han det. Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Tror du må ha master i et undervisningsfag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå